Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen die Hollandse boeren eens een voorbeeld aan nemen ipv alleen maar dreigende video’s maken dat ze NU toch echt harde acties gaan voeren blabla. Blaffende honden bijten niet.Ik sta naast de A9 te wachten waar onze boeren blijven maar sta hier al weken en ik zie geen trekkers
Ja overal hangen die vlaggenKunnen die Hollandse boeren eens een voorbeeld aan nemen ipv alleen maar dreigende video’s maken dat ze NU toch echt harde acties gaan voeren blabla. Blaffende honden bijten niet.
In midden-Delfland zijn er nog steeds boeren waarbij de BBB vlag nog vrolijk wappert.. Lientje gaat het regelen voor ze
Via Telegramgroep Convoy NL Overijssel:Ik sta naast de A9 te wachten waar onze boeren blijven maar sta hier al weken en ik zie geen trekkers
Via Telegramgroep Convoy NL Overijssel:
Aan alle boeren en strijders van Nederland
Hierbij een belangrijk informatie bericht die bestemd is voor die gene die zijn of haar bedrijf wil beschermen voor wat nog komen gaat!!!
Er wordt op moment een hoop rotzooi over de schutting heen gegooid richting de landbouwsector dat ongekende problemen gaat creëeren!!!! En al heeft gecreëerd.
Problemen zijn er om met elkaar op te lossen! Maar wat er hieronder beschreven wordt zijn gecreëerde problemen die niet meer op te lossen zijn volgens de aannames, berekeningen en modellen!!!!!
MORGEN is er een super belangrijke vergadering die gehouden wordt in Brussel over de GREEN DEAL!!!!
IEDEREEN HEEFT filmpjes gezien van de Fransen! De Fransen zijn op oorlogspad richting Brussel. En dat is niet kinderachtig!!!! Eigenlijk is die rode lijn bij ons ook al lang overschreden!!!
DAAROM GAAN WE VANAVOND DE DRUK OPVOEREN!!
WE GAAN VANAVOND RIJDEN VOOR EEN AANTAL ZAKEN MET BETREKKING TOT:
GREEN DEAL, MEST REGELS, BUFFERSTROKEN, EN AANTAL ANDERE BELANGRIJKE DINGEN DIE TERUG GEDRAAID MOET WORDEN!
We gaan daar rond de klok van 8 uur verzamelen. Verder over de inhoud zien we vanavond!!!!
HET IS EROP OF ERONDER.
We hebben niks meer te verliezen! Want een lege bankrekening en afpakken van EIGENDOMSGROND ( BUFFERSTROKEN) hebben we toch al door die kut ROVERHEID!
SLUIT JE AAN IN JE EIGEN PROVINCIE GA OOK OP PAD WANNEER JULLIE JE GROEPEN GEREED HEBBEN! EN DAN GAS EROP!
OVERIJSSEL START VANAVOND
(Provinciehuis Zwolle)
HET VERVOLG: MOCHT ER NA MORGENAVOND SLECHTE BERICHTEN ONS TOE DOEN EN NIKS WORDEN TERUG GEDRAAID. DAN PAKKEN WE DE REGERING HETZELFDE AAN ALS DAT DE FRANSEN HET NU DOEN
Verdere info wordt vervolgd.
WE REKENEN OP JULLIE.!!!!