Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weer lukt het niet om een bericht te plaatsen. Maar las net dat de uitspraak van de rechter geldig is voor het jaar 2018. De link hiervan plakken lukt niet.
Dit kan twee dingen betekenen.
1. Het was helemaal niet zo'n "master"plan.
2. Dit is onderdeel van het plan. Iedereen denkt nu dat distributiecentra geblokkeerd gaan worden, maar er gaat iets anders gebeuren.
Als je gelijk hebt, dan konden ze dit verwachten en is het oliedom geweest om van tevoren je doelen aan te kondigen. Mocht het toch optie 2 zijn, dan hebben ze geleerd van de QAnon-strategie: zet je tegenstanders op het verkeerde been en voer je masterplan uit. We zullen zien!
Hopelijk is het optie 2. Maar het lijkt er helaas niet op omdat ze wel heel erg veel tijd hierin moeten stoppen denk ik. Ze moesten van de gemeente wel locaties doorgeven dacht ik gelezen te hebben. Dit is in handen gekomen van de NOS en die hufters hebben het naar buiten gebracht.
Wellicht dat ze morgen bij de bouwers aansluiten. Zij roepen op fb groepen op om zich bij hen aan te sluiten. Wellicht dat zoals in dit artikel staat dat het dan niet onder naam van FDF gaat. Volgens zijn ze dan ook niet schuldig als ze mee doen.
Is dit niet gewoon stiekem toch optie 2? FDF wist dat dit afgeketst ging worden door een activistische rechter. Daarom hadden ze het al op een akkoordje gegooid met de bouwers en nu is de actie niet gepland maar 'spontaan' EN eensgezind!
Door de media-aandacht hieromtrent is inmiddels in het collectieve bewustzijn genesteld hoe belangrijk boeren zijn voor de voedselvoorziening en omdat de acties van morgen 'spontaan' zijn weet niemand wat er werkelijk gaat gebeuren en waar allemaal.
Als je er goed over nadenkt is dit geniaal! Zijn die lui van FDF soms Q-volgers? Sun Tzu: appear strong when you are weak, appear weak when you are strong.
Inderdaad iets wat mij ook bezig houd. Maar dan hebben ze er wel heel veel tijd ingestoken. Als dit zo is dan is het inderdaad een goed opgezet plan en ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren morgen!