oorlog tegen de boer

Nou, eerlijk gezegd snap ik er geen bal van hoe dit in elkaar steekt. Bouwend Nederland is ook voor vriendelijke acties zoals Agractie terwijl ze wel mee doen met de actie van vandaag.
Waar grond in verzet nu onder valt is mij eerlijk gezegd niet geheel duidelijk. Wat in onderstaand bericht staat geschreven klinkt inderdaad meer als Agractie. Valt dit dan onder Bouw in verzet?

https://www.bouwendnederland.nl/actueel/nieuws/9967/reactie-bouwend-nederland-actiedag-bouw-in-verzet-18-december

En dat terwijl een divers gekleurde tinten zomaar vrijgelaten worden voor grotere misdaden!

De boeren maakten hier een rondje Keizer Karelplein. Ik kon het getoeter thuis horen. Samen met mijn vriendin na het eten (dankjewel boeren!) ernaartoe gelopen en ze aangemoedigd. Een schitterend schouwspel, ook veel aanmoedigingen van automobilisten! We zagen een auto met twee VROUWEN erin die liepen te schreeuwen tegen de boeren en zelfs expres stopten bij groen licht. Jullie tijd is gekomen, de mannelijke correctie is nabij!

Mike

De boeren maakten hier een rondje Keizer Karelplein. Ik kon het getoeter thuis horen. Samen met mijn vriendin na het eten (dankjewel boeren!) ernaartoe gelopen en ze aangemoedigd. Een schitterend schouwspel, ook veel aanmoedigingen van automobilisten! We zagen een auto met twee VROUWEN erin die liepen te schreeuwen tegen de boeren en zelfs expres stopten bij groen licht. Jullie tijd is gekomen, de mannelijke correctie is nabij!

Hier dus denk ik?

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan