oorlog tegen de boer

Ik heb niets meer vernomen van de volstrekt kansloze actie van boeren bij de volstrekt kansloze estaffette van Serious Request georganiseerd door het volstrekt kansloze Agractie. Daarom maar even via een zoekmachine gezocht naar berichten hierover in de media. Ik vind alleen maar de oproep hiertoe van Agractie. Is de actie niet doorgegaan omdat er geen boeren te vinden waren die zich hiervoor wilden lenen?

Mike

Ik heb niets meer vernomen van de volstrekt kansloze actie van boeren bij de volstrekt kansloze estaffette van Serious Request georganiseerd door het volstrekt kansloze Agractie. Daarom maar even via een zoekmachine gezocht naar berichten hierover in de media. Ik vind alleen maar de oproep hiertoe van Agractie. Is de actie niet doorgegaan omdat er geen boeren te vinden waren die zich hiervoor wilden lenen?

Goed punt. Ik zal dit nog eens vragen aan de boeren waarmee ik in discussie ben. Dit vroeg ik dus gisteren ook aan de boer waar ik mijn boodschappen haal toen ik heb tegen kwam. Zijn antwoord was omdat FDF met acties kwam waardoor er geen aandacht meer was vanuit de media voor agractie. Ook niet voor de gratis lunch die agractie ging voeren aan burgers. Of het was ontbijt, weet ik niet meer eigenlijk.

Die boeren waar ik de discussie mee hebt zijn zwakke betamannetjes die voor elke argument weg lopen en er iets anders bij verzinnen. Ik zie het aan hun hoofd en hoe ze reageren.

Dit soort antwoorden dus... van een boer??

Kijk maar uit. Ik ben lid van D’66. Straks stuur ik een moordcommando van de klimaatsalafisren op je af

Die boeren die Agractie steunen vinden het wel best. Wat een slappe zakken zijn dat zeg. Dit zijn dus BOEREN!?

De gemiddelde antwoorden.

95% van de wetenschappers is het er over eens dat het klimaat veranderd en dat de mens dat veroorzaakt. Jij kiest er voor om weg te kijken en dan beschuldig je mij er van geen argumenten te hebben. Wat een gelul

en dit oorlogje overleven we ook wel weer hoor!
Koetjes naar buiten, laag eiwit voeren en beetje water bij de mest of vaste mest uitrijden iswat ik al 10 tallen jaren doe .....dus dat wordt een vredig oorlogje

Zoals je weet, bij sommige mensen is het altijd oorlog. Vooral oorlog tegen hen

Wij zijn niet geschikt om.oorlog te voeren, dat moeten we dan maar over laten aan de echte strijders die nu vooral in eigen voet schieten en daar dan iedereen de schuld aan geven .

https://www.pigbusiness.nl/artikel/230810-sieta-van-keimpema-spiegelbeeld-vertel-eens-even/?fbclid=IwAR08UQNMhLY7kbTtTuf74LJ7bNYyI7NNqMQVOIC17GlFwYjOgnIGH6TS0KA
Sieta van FDF en DDB weet het weer mooi te verwoorden. Over de motie van Moorlag

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan