oorlog tegen de boer

Vandaag op het radionieuws werd melding gemaakt van boeren die met versierde tractoren publieksvriendelijke acties voerden. 'Geen boze boeren' werd gretig benadrukt. Geen woord over het aantal boeren dat hieraan meedeed, kan nooit veel geweest zijn.

Mike

Nu staat er een filmpje op YouTube.
40 trekkers. Agractie riep op tot enkele trekkers omdat het publieksvriendelijk moest blijven.
Aangezien de steun voor de boeren was afgenomen Kan je je dus nu afvragen of de steun voor boeren hierdoor groeit. Ik geloof er geen bal van.

Agractie riep op tot enkele trekkers omdat het publieksvriendelijk moest blijven.
Aangezien de steun voor de boeren was afgenomen

Vertaling:

Meer boeren wist Agractie niet op te trommelen, omdat de meederheid van Nederlandse burgers harde acties wel degelijk steunt en niet dit soort softe flauwekul.

Mike

Ik denk dat ze dat zelf ook wisten en daarom adverteerden met de oproep tot enkele trekkers. Dan valt het niet zo snel op. Desondanks is het een mooi vervoersmiddel geweest om de wandelaars te ontzien van blaren in de trant van, ik voel me lekkerder op de trekker.

Ze hadden gewoon wat extra reclame nodig en daarbij Geprobeerd handig gebruik te maken van de boeren acties als publiek trekker ? ?

Ja. En trouwens, LTO hoort ook thuis onder het kopje kansloos. Zij steunen voornamelijk de acties van Agractie.

&feature=share&fbclid=IwAR3NmoCm0mxSTR7zc4vUN01DHLrdsnAWfhCs_9XSp7YNonw8viLW-ee-Heg

ga hier maar even voor zitten!

Uitstekend filmpje, dank daarvoor! Binc, jon is dus een boer die hier wel af en toe reageert. Laat dit een goed voornemen zijn voor volgend jaar: laat van je horen, boeren, ook hier!

Mike

Ik heb nog geen tijd om het filmpje te kijken tijdens de kerstdagen. Dat komt later! Maar dankjewel voor je reactie Jon.

Boeren moeten ook gewoon tijdens de feestdagen werken zodat de burgers kunnen genieten van hun kerst maaltijd.

?s=20

?s=20

?s=20

Boeren moeten gewoon werken met de feestdagen zodat de burger zijn kerst maaltijd kan nuttigen.

?s=20

&feature=share&fbclid=IwAR1x7x-X8bngmFRNoL1zG0YBsXKY9zqUCtZ3dsRhCW3nu1pGzk--d1fcNpI
Blue tiger maakt goede video's. Deze is ook weer een aanrader!

ik bladder net even terug en zie dat jon mij voor is met het filmpje van hierboven.

Dat is best jammer. Wellicht dat naïef hier nog wat van kan zeggen als ze mee leest.

Ik weet niet wat er aan de hand is Binc. Dus,... wat moet ik er dan van zeggen?
Ik heb wel een uitgebreidde discussie (roddelpraat, want niemand weet het fijne) daarover gevolgd en als de er bepaalde mensen doorgaan met hun hetze (naar het lijk) en Sieta zit goed (zit ze nagenoeg altijd), dan kan dit beste een grotere sneeuwbal worden.
Ik hoop dat de boeren die in de ledenraad zitten hun werk goed doen. Ik heb dit jaar wel voor de 1e keer in mijn leven tegen iemand gestemd met een verkiezing. Dat was best wel een kundig iemand, maar erg in slaap. Daar hebben we in deze crisestijd onvoldoende aan.
Ze hebben mij wel eens benadert, zullen ze nu wel niet meer doen, te grote mond, zegt de verkeerde dingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan