Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Oostenrijkse regering wil burgers verplichten zich te laten vaccineren tegen corona. Dat heeft bondskanselier Schallenberg op een persconferentie bekendgemaakt. De regering wil de vaccinatieplicht op 1 februari of eerder laten ingaan. Daar is nog wel wetgeving voor nodig.
Ook gaat het land een aantal dagen in totale lockdown. Er gold sinds deze week al een lockdown voor ongevaccineerden. Vanaf maandag mogen ook gevaccineerden alleen nog naar buiten om bijvoorbeeld boodschappen te doen of te werken.
Ze moeten een manier vinden om de mensenrechten verdragen en de grondrechten op een laag pitje te zetten.... Ik zou zeggen kijk ff in de geschiedenis boeken zo rond 13 maart 1936 staat vast wel iets wat ze kan helpen.... Der Anschluss of zoOostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
tijd genoeg voor de bevolking om flink te demonstreren tegen de maatregelen.
Misschien heeft het iets te maken met het tijdstip van de boosterprik?Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
Ik kan me haast niet voorstellen dat de white hats het zouden toelaten dat die plicht er werkelijk komt in Oostenrijk. Ik denk eerder dat dit bewust naar buiten (eye-opener) komt zodat de rest vd Europeanen zich hopelijk achter de oren gaat krabben. Het moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
Misschien komt het er in Oostenrijk en Duitsland wel door zijn befehl ist befehl landenIk kan me haast niet voorstellen dat de white hats het zouden toelaten dat die plicht er werkelijk komt in Oostenrijk. Ik denk eerder dat dit bewust naar buiten (eye-opener) komt zodat de rest vd Europeanen zich hopelijk achter de oren gaat krabben. Het moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.
Wat leven we toch in een "fantastisch" land !Inmiddels dik 21000 stemmen en ja hoor een ruime meerderheid is er voor
Bekijk bijlage 5461
Haha precies dat vroeg ik mij ook af!En is het dan klaar na 4 weken cel, of word je alsnog onvrijwillig gevaxt? En als je dan niet gevaxt wordt, kom je dan na die 4 weken weer in de nor ?
Ik hoop het. Voorlopig zie ik meer boosheid vanwege het vuurwerkverbodHet moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.
Journaal wat is dat.... Ach de NPO leugen fabriekNet op het journaal: ''Oostenrijk is het eerste land dat de vaccinatieplicht invoert voor het covidvaccin''. Eerste land?