S
Sailor
Guest
ZekerIs kibbeling van kabeljauw wel goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZekerIs kibbeling van kabeljauw wel goed?
Wat zegt Wiki over parasieten?Ik hoor de term 'parasitaire belasting' regelmatig vallen in alternatieve gezondheidsonderzoeken en -diagnoses. Zou men in de alternatieve gezondheidszorg manieren hebben om belasting met spike-eiwitten te kunnen meten, maar is de interpretatie van de uitslag verkeerd? FFF heeft in het recente verleden hier hardop de vraag gesteld of zijn PPDNOS gerelateerd is aan s-eiwitten (afkomstig uit kindervaccins) en of dit evt. te verhelpen is met IVM (mijn antwoord is: ja). Zou het kunnen dat bepaalde alternatieve metingen deze s-eiwitten detecteren, maar dat deze ten onrechte 'parasieten' worden genoemd?
Mike
Ik was naar een orthomoleculair therapeut een keer, van hem moest ik een healy vasthouden (met blue tooth straling) waar hij dan van alles mee meette (onzin natuurlijk). En ik kan nu niet meer zo goed tegen straling dus pakte nog verkeerd uit. Nu zijn er ook wel andere orthomoleculair therapeuten natuurlijk.Ik ben afgelopen woensdag voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek naar een orthomoleculair therapeut geweest.
Hebben jullie ervaringen met deze vorm van zorg, zoja in welke zin?
hoe hebben ze dit gemeten?Net geweest.
BMI: gezond
Bloedsuikerspiegel: gezond
Bloeddruk/polsslag: gezond
Vaatstelsel: gezond
Slecht cholesterol: gezond
Goed cholesterol: iets te laag, dus meer vis(olie).
Voedingsanalyse van het bloed wordt 3 november besproken.
Met verschillende apparaten.hoe hebben ze dit gemeten?