Na een wat mindere periode voor mezelf, ben ik me weer gaan temperaturen. Temp. 's morgens komt niet boven de 36 C uit. Dus ben me momenteel aan het focussen op voeding en supplementen om mijn schildklier aan de gang te krijgen. En ik loop er zelfs tegen aan te hikken, om maar naar mijn huisarts te gaan, maar iets houdt me tegen. Wil hard m'n best doen, om het via voeding en supplementen te proberen.
Nu heb ik al naar supplementen lopen zoeken, maar nog niet echt iets kunnen vinden - buiten selenium, jodium, zink, magnesium etc. - waar ik misschien wat aan zou hebben.
Als iemand iets weet, wat mij verder zou kunnen helpen, heel graag!
Mijn klachten zijn: onvast lopen, moeilijk lopen. Ik kan zeker 's morgens vroeg niet normaal wandelen met mijn honden. Mijn benen zijn pijnlijk, voelen als lood en nu de temperaturen buiten weer wat aangenamer worden, zweet ik behoorlijk. Heb veel hoofdpijn - een beetje zeurderig. En ben vaak niet vooruit te branden. Voel me ook vaak erg lusteloos, vooral ook geestelijk en alles wordt me gauw teveel. Het lijkt net alsof ik soms een stapje vooruit ga, maar het schiet niet op.
Mijn behoefte aan slaap is minder geworden. Kom beter mijn bed uit en voel me niet zo veel meer als een 'zombie', wat dat betreft grote winst voor mij. Nu de rest nog en dat is voor mijn gevoel erg veel. Ik wil gewoon weer 'normaal' worden, voor zover dat voor mij mogelijk is. Nu verzorg ik mijn honden, wat prioriteit nummer 1 is, maar voor de rest.... Het houdt niet over.
Kort gezegd, ik word wanhopig van mezelf. Help!
Thineke