Palestina - Israël

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zou met deze mensen geen omgang meer kunnen en willen hebben. Of je bent voor genocide of je bent er tegen. Als je voor genocide bent heb je een gat in je ziel en ben je niet (meer) mijn vriend.

Mike
Zoals iemand laatst al zei op een ander social mediakanaal, mensen verdwijnen vanzelf. Een van hen vond ik erg aardig, maar los van dat ik zelf niet helemaal topfit ben, doet ze raar. Zit compleet in de pro-Israel en alienwereld. Heb inderdaad maar besloten om dit los te laten. Kun je in principe niets mee, en als je probeert contact te zoeken word je straks nog als stalker uitgemaakt. Laat 'r maar lekker de hele dat pro-Israel berichtjes kopieren van de NOS, (get a life denk ik dan). MIsschien moet ik heling gaan zoeken bij dieren, er zit een heel leuk kattencafe in Haarlem.

Buiten dat ze pro-Israël zijn kun je wel vragen wat ze er van vinden dat er zo veel onschuldige burgers in Gaza omkomen. Als ze dat wel erg vinden maar denken dat het slechts nevenschade is kun je voorzichtig uitleggen dat, dat niet het geval is. Hierbij zou ik zeker vermelden dat er een verschil is tussen de Israëlische bevolking/normale Israëlische soldaten en de deepstate bestaande uit de legertop geheime diensten en coalitie partijen van Israël. Ook is het nuttig om te vermelden dat dit ook met Westerse en Arabische landen het geval is.

Wat je met die mensen doet is je eigen keuze. Als het verder wel aardige mensen zijn zou ik het contact nooit helemaal verbreken. Wie weet gaan ze binnenkort wel inzien wat de Israëlische deepstate allemaal uitspookt en hebben ze jou nodig voor duiding.
ik houd mij wel even afzijdig. Misschien dat de aliens het ze in gaan fluisteren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan