Goede vragen! Ik ga ze proberen te beantwoorden.
Met name ben ik geïnteresseerd in de migratiestroom van joden naar dit gebied. Waar komen deze mensen vandaan? Wat beweegt ze? Ik doel niet op de daadwerkelijke migratie, maar op de beweegredenen. Dus het systematisch omvormen in de loop van de jaren van een deel van de Joodse gemeenschap naar Zionistisch gedachtengoed. Ik begrijp uiteraard dat hier ruim 50 jaar voorbereiding aan vooraf is gegaan, met een belangrijke rol voor de zionistische bankiers en diverse prominente denkers en invloedrijke figuren.
Er is ruim 2000 jaar voorbereiding aan vooraf gegaan. De nep-joden kennen 2 historische geboorteplekken:
De Khazaren uit centraal Azie.
De Farizeeers uit Babylonie.
De Khazaren zijn door de Russen verdreven uit hun immense koninkrijk (dat zich richting Europa uitstrekte en zelfs Turkije omvatte). Vandaar ook hun wrok en haat richting Rusland. Ze kwamen uiteindelijk terecht in Oost-Europa, met name in het hedendaagse Polen en noemden zich Ashkenazi-joden, naar een kleinzoon van Noach.
Van daaruit trokken ze gaandeweg naar West-Europa, waar ze in Duitsland het Hapsburg-koningshuis stichtten. Alle Europese koninklijke bloedlijnen zijn afkomstig van de Hapsburgs, incl. het Britse koningshuis dat zijn naam veranderde in Windsor om hun Duitse afkomst te verhullen.
Ze werden ook de (centrale) bankiers en de Rothschilds koesterden eeuwen geleden reeds een wens om een 'joodse staat' mogelijk te maken in Palestina. Het waren de Rothschilds die het zionisme mogelijk hebben gemaakt, een atheistische en politieke beweging die verwijst naar de Tempelberg (Zion) waar ze een derde (satanische) tempel willen bouwen. De zionisten introduceerden ook het concept van een joods 'ras' dat 'superieur' is aan alle andere menselijke rasvarianten.
Als je je afvraagt hoe het kan dat de meeste Israeliers er zo roomblank en Europees uitzien, bedenk dan dat je te maken hebt met Ashkenazi's/Khazaren. De bekende 'haakneus' is geen raskenmerk maar simpelweg een regionale menselijke variant, zoals je deze ook op andere manieren ziet op diverse plekken in de wereld.
Over de Farizeeers heb ik niet zoveel gedetailleerde historische kennis. Ik weet dat ze hun oorsprong hebben in Babylonie, het huidige midden-oosten, en dat ze een mondelinge overlevering hadden die pas later werd vastgelegd in de Talmoed. Er is geen authentieke joodse sekte bekend die 'Farizeeers' heet, dus ook dit zijn bedriegers vanaf het prille begin. Zij trokken naar Palestina en wierpen zich op als 'rechtsgeleerden'. Jezus Christus werd door hen niet erkend als Messias en er rustte een doodstraf op valse profeten. Aangezien de Romeinen het land bezetten gooiden ze het vervolgens op een akkoordje om Christus te laten folteren en kruisigen.
Het moderne Israel is een vermenging van zowel het gedachtegoed van de zionisten als de Farizeeers. Dit is belangrijk omdat dit hun haat naar christenen en moslims verklaart, twee religies die Christus wel accepteren als Messias. Dit maakt de nep-joden automatisch dus de Antichrist.
In het verlengde hiervan: niet zionistische mensen zijn dit ook gaan geloven. D jarenlange voorbereiding van dit "beloofde land" en genocide onder de Palestijnse (Semitische) bevolking is in mijn ogen een blinde vlek voor de (centrum)rechtse kiezer. Ik begrijp oprecht niet waarom er zoveel (politiek rechts georiënteerde) mensen in Nederland zo overtuigd zijn van het Israëlische gelijk en blind mee gaan in hun belang. Is dit echt enkel door het (bewust gecreëerde) slachtofferschap van de joden in de 2e wereldoorlog?
Er is veel bewust uitgezette verwarring. De zionisten zijn areligieus, maar de Farizeeers waren dat niet. Beide groeperingen kaapten het oorspronkelijke judaisme en nu zijn ze zowel een 'religie' als een 'ras', afhankelijk van hoe het hen uitkomt. Ze zien zichzelf ook als blank en niet-blank wanneer het hen goed uitkomt.
Westerse christenen zijn door de frauduleuze Scofield-bijbel misleid om te geloven in een 'judeo-christelijke traditie'. Dit is hooguit 200 jaar oud, de 1800 jaar daarvoor waren christenen en joden elkaars gezworen vijanden vanwege de uitlevering van en moord op Christus. De moslims hebben hen vanaf het begin af aan doorgehad. Veel christenen gaan een enorme deksel op de neus krijgen als de waarheid over deze genocidale bedriegers uitkomt!
Mike