edwin
Well-known member
Besteld door mij zijn:
No Worm Diacur 500
No Worm Pro Hond L
Mansonil All Worm Large Dog
Endogard Plus XL
Let the nuking begin!
Mike
Heb je zoveel honden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Besteld door mij zijn:
No Worm Diacur 500
No Worm Pro Hond L
Mansonil All Worm Large Dog
Endogard Plus XL
Let the nuking begin!
Mike
Zijn dit foto,s die je zelf hebt gemaakt?
en als dit wormen zijn, zijn die dan door zo vaak klisma,s te doen niet ook eens een keertje weg?
Vertel eens wat meer over jouw klysma,s, denk je dat de lever gereinigd was en waarom ben je gestopt?.
Ik moet al jaren darmspoelingen doen zodoende ben ik geinteresseerd. Maar een klysma is met hoeveel water/koffie?
Yep, maar niet allemaal tegelijk!Ga je die allemaal proberen?
Dorothé
Wat een prijzen.Ik heb gisteren ook zitten zoeken.
Dit staat me ook wel aan.
Dierenapotheek|Ontwormen paard - Page 2 of 2
Dierenapotheek|Ontwormen paard - Page 2 of 2www.allesondermijndak.nl
Gisteren begonnen aan mijn kuur febendazol, een dosis voor 90 kg. Ik weeg ong. 80 kg. Daarna doe ik een kuurtje mebendazol 100 mg. Ik merk helemaal niets, dus Dorothe, ik leef nog So far so good. Ik hou jullie op de hoogte.
joost
Vreemd verhaal met die "Ropeworms" inderdaad.Dat zijn geen levende wormen maar aangekoekte troep, naar alle waarschijnlijkheid plastic vetten (margarine/halvarine, bak- en frituurolie (maisolie, zonnebloemolie).
Mike
Goed dat het zo prima verloopt.Gisteren begonnen aan mijn kuur febendazol, een dosis voor 90 kg. Ik weeg ong. 80 kg. Daarna doe ik een kuurtje mebendazol 100 mg. Ik merk helemaal niets, dus Dorothe, ik leef nog So far so good. Ik hou jullie op de hoogte.
joost
Hoi.Goed dat het zo prima verloopt.
Ik heb net 3 pakjes Mebendazol besteld bij de BENUshop. Het is bijna nergens meer te verkrijgen.
Vanwege mijn rosecae had ik wel het liefste ivectermine gehad omdat dit daarop schijnt te werken, maar ik hoop dat dit middel dit probleem ook meeneemt. Maar dat is natuurlijk niet het hoofddoel.
Dorothé