Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee ik heb het nog niet ontvangenheb je het ook binnen gekregen, staat dat je een recept moet inleveren?
Hoeveel olijfolie deed jij?Enzymen en probiotica wel een geprobeerd. ?
en langdurig die sinas/eigeel/olie drinken?
Woef.Zojuist de No Worm Pro ingenomen, is eveneens een eenmalige kuur. Morgen het resultaat!
Mike
En nu al binnen? Dat is wel heel erg snel! Bij mij duurde het toen ruim 2 maanden waarvan héél lang bij de NL- douane.Ik heb via bovenstaande link ( dankzij link van Medusa op 18 mei) drie potjes overnachting 5 mg gekocht. Deze zijn vandaag aangekomen.dus het is ook mogelijk om ivermectine te kopen
Ik snap het zelf ook niet.En nu al binnen? Dat is wel heel erg snel!
Ja ik heb wel enige reserves inderdaad. Maar ja het is een geseald potje met beschrijving etc. En ivermectine is zo goedkoop dat het eigenlijk duurder is om er wat anders in te doenVertrouwen jullie Alie expres? Misschien is het wel nep of zit er ander troep in? Ik durf dat niet zo aan via hun. Vertrouw die Chinezen niet
Haha ja maar ik ben extreem achterdochtig bij Chinezen. Straks zit er iets in wat ons langzaam kapot maakt van binnen of morgellons ofzo..eerst jullie maarJa ik heb wel enige reserves inderdaad. Maar ja het is een geseald potje met beschrijving etc. En ivermectine is zo goedkoop dat het eigenlijk duurder is om er wat anders in te doen