JulianB
Well-known member
Nog even mijn eindevaluatie van drie dagen fenbenazol (panacur) 500mg/10kg. Tussenevaluatie dag 2 staat hier.
Minder kramp in schouders, minder gespannen ogen en een fractie helderder zicht. Energieniveau normaal en voel me ontspannen.
Maar wat me nog het meeste opviel: zondag heb ik (per ongeluk) veel te lang in de zon gezeten...
Normaal zou ik plaatselijk verbrand zijn, met name mijn neus en schouders.
Er was niets te zien of te merken!! Mijn huid kleurde ineens egaal bruin.
Ook tijdens het douchen niets gemerkt van een branderig gevoel.
Het lijkt wel of mijn lichaam ineens beter om kon gaan met een overdosis UV stralen.
Uiteraard is bovenstaand puur observatie en kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat een verband bestaat.
Volgende keer ga ik denk ik een fenbenazol kuur doen met dubbele dosis 1g/10kg, ik houd jullie ook weer op de hoogte.
PS: leuk om alle ervaringen zo mee te lezen.
Minder kramp in schouders, minder gespannen ogen en een fractie helderder zicht. Energieniveau normaal en voel me ontspannen.
Maar wat me nog het meeste opviel: zondag heb ik (per ongeluk) veel te lang in de zon gezeten...
Normaal zou ik plaatselijk verbrand zijn, met name mijn neus en schouders.
Er was niets te zien of te merken!! Mijn huid kleurde ineens egaal bruin.
Ook tijdens het douchen niets gemerkt van een branderig gevoel.
Het lijkt wel of mijn lichaam ineens beter om kon gaan met een overdosis UV stralen.
Uiteraard is bovenstaand puur observatie en kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat een verband bestaat.
Volgende keer ga ik denk ik een fenbenazol kuur doen met dubbele dosis 1g/10kg, ik houd jullie ook weer op de hoogte.
PS: leuk om alle ervaringen zo mee te lezen.