Melkmeisje
Well-known member
volgende kuur wordt mansonil. Doen jullie die ook 1 dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die gedroogde naalden zijn van Mullersport en trek daar zelf dan thee van. Ik zag alleen dat ook inmiddels hier de dennennaalden zijn uitverkocht.had jij die dennenthee ergens besteld of zelf gemaakt. Wordt zoveel geschreven dat ik het pad kwijt raak.
Young Living?Ik heb dennenolie besteld zie ik ook wel zitten i.p.v. thee.
Ik heb die dennenolie van J.L. en ik heb daar gevraagd of ik er thee van mocht maken. Ik weet helaas het antwoord niet meer precies, maar dit was niet geschikt voor Thee. Misschien zelf even daar navragen.Young Living?
Je kan makkelijk mengen in iets vettigs, kefir, of honing e.d. niet meer dan druppel per keer. Om te wennen. Et wordt gezegd dat er geen suramine zit in de etherische olie . Rare is echter dat ik diverse keren mijn schoonvader heb gescand en die had narcolepsie en regelmatig stond er Pine vooraan in het scanrapport. Wel bijzonder. Suramine injecties werden oa aan. narcolepsie patiënten gegeven.Ik heb die dennenolie van J.L. en ik heb daar gevraagd of ik er thee van mocht maken. Ik weet helaas het antwoord niet meer precies, maar dit was niet geschikt voor Thee. Misschien zelf even daar navragen.
Doothé
Voor degene die uit Rotterdam komen of in de buurt zijn. De Trekpleister in de Zwartjanstraat heeft nog heel veel doosjes mebendazol voor 2,79. Ik heb er 10 gehaald en er lagen er nog genoeg!Het lijkt dat deze drogisterij weer mebendazol in voorraad heeft.