Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk je van N-acetyl-cysteïne?Nog 1 keer de reden waarom een forum dat bijna 10 jaar elke vorm van chemie afwijst ineens op die toer gaat:
De natuur heeft oplossingen voor alles wat natuurlijk is. De natuur heeft geen oplossingen voor wat onnatuurlijk is. We hebben hier te maken met s-eiwitten afkomstig van chimera's, waarbij DNA van verschillende diersoorten gecombineerd is tot 1 geheel. De satanische agenda is spotten met Gods creatie, Days of Noah. Kijk naar het protocol van David Wolfe tegen s-eiwitten tegenover 1 chemisch tabletje dat s-ewitten wegvaagt. Moet ik werkelijk ruim 20 middelen kopen en mijn bankrekening leegtrekken?
Wat we dankzij Trump en Q weten is dat er zeer goedkope en uiterst effectieve oplossingen zijn en ik ben graag voor korte afslagen en grote stappen, snel thuis. Een vriendin van me heeft astmatische bronchitis die de afgelopen anderhalf jaar haar parten speelt als nooit tevoren, om helemaal gestoord van te worden. Slechts 2 dagen Ivermectine slikken en ze is al zo goed als klachtenvrij! Succes met je dennenaalden, denk ik dan.
Mike
Ik gebruikte NAC alleen toen ik afgelopen winter erg verkouden werd en nam het om mijn beginnende hoest in te dammen.Hoelang duurt een NAC-kuur of moet dat gepionierd worden?
Pasta is wel erg onhandig. Als iemand nog tabletten weet houd ik me aanbevolen.
Mike