Parasietenkuren info

Ik ben weer terug op de Avermectine. Ik denk dat Ivermectine perfect is voor wie schrikt van de eerste de beste bijwerking, want je voelt helemaal niets. Daardoor lijkt er ook niets te gebeuren, maar de ervaringen van forumleden hier weerspreken dat, er gebeurt wel degelijk iets. Ik wil echter wel iets voelen en ben niet bang voor evt. bijwerkingen, wetende dat deze van voorbijgaande aard zijn en geen blijvende schade veroorzaken. Als ik 4 tabletten Avermectine slik heb ik overigens ook nul bijwerkingen. Ik heb echter wel het idee dat het meer doet voor mij en dat merk ik aan de helderheid van mijn zicht, het effect is niet zo dramatisch bij Ivermectine. Kortom, ik ben blij dat ik Avermectine in huis heb en heb contact gezocht met de verkoper om te zien of ik meer in huis kan halen.

Mike

Ik ben weer terug op de Avermectine. Ik denk dat Ivermectine perfect is voor wie schrikt van de eerste de beste bijwerking, want je voelt helemaal niets. Daardoor lijkt er ook niets te gebeuren, maar de ervaringen van forumleden hier weerspreken dat, er gebeurt wel degelijk iets. Ik wil echter wel iets voelen en ben niet bang voor evt. bijwerkingen, wetende dat deze van voorbijgaande aard zijn en geen blijvende schade veroorzaken. Als ik 4 tabletten Avermectine slik heb ik overigens ook nul bijwerkingen. Ik heb echter wel het idee dat het meer doet voor mij en dat merk ik aan de helderheid van mijn zicht, het effect is niet zo dramatisch bij Ivermectine. Kortom, ik ben blij dat ik Avermectine in huis heb en heb contact gezocht met de verkoper om te zien of ik meer in huis kan halen.

Mike
ik ben heel benieuwd en zit nog steeds op de Panacure. Nu nog week lang op 6 tabletten. Ik deed eerst meer maar lijkt of er nu laatste dagen meer ellende vanonder uit mijn lijf komt. Waar ik anders een normale stoelgang heb moet ik nu echt gaan als ik aandrang voel 💩🤭 en.. mijn gewicht is onder een historisch getal! Tis een klein beginnetje maar hoop dat dit doorzet. Panacure nog paar dagen. Dan klein weekje rust en beginnen met Ivermectine. De dosering, welke tablet en duur heb ik uitgemeten met biotensor.

Hoelang zou je ivermectine dagelijks door kunnen blijven nemen om de Spike eiwitten te ruimen? Ik zit nu, met 4 x5mg op dag 5.

In tropische landen slikken ze het als smarties, dus ik ga voorlopig even door! Deze vraag is eerder al beantwoord: er zijn nog geen testen beschikbaar, dus we weten niet wat ieders gehalte aan s-eiwitten is voor of na de behandeling, we zijn aan het pionieren. Your guess is as good as mine.

Mike

ik ben heel benieuwd en zit nog steeds op de Panacure. Nu nog week lang op 6 tabletten. Ik deed eerst meer maar lijkt of er nu laatste dagen meer ellende vanonder uit mijn lijf komt. Waar ik anders een normale stoelgang heb moet ik nu echt gaan als ik aandrang voel 💩🤭 en.. mijn gewicht is onder een historisch getal! Tis een klein beginnetje maar hoop dat dit doorzet. Panacure nog paar dagen. Dan klein weekje rust en beginnen met Ivermectine. De dosering, welke tablet en duur heb ik uitgemeten met biotensor.
Mooie afweging. Heb je wat meer info wellicht over die biotensor?
Ik gebruik mijn intuïtie, werkt op zich ook goed denk ik...

Mooie afweging. Heb je wat meer info wellicht over die biotensor?
Ik gebruik mijn intuïtie, werkt op zich ook goed denk ik...
"Slaat" meestal van links naar rechts of boven naar beneden als ik ja en nee vragen stel. Ik heb ooit "afgesproken " met de biotensor wat mijn nee en ja is. Je moet wel zo blank mogelijk staan in de vraagstelling. Je kan namelijk met gedachtenkracht de richting bepalen. Dus probeer met iemand het meten uit waar voor jou de antwoorden onbekend zijn. En oefenen. Ik heb met vriendin van mijn zus ooit een "ritueel" uitgevoerd om met mezelf en de kosmos in verbinding te staan om dit gereedschap te kunnen gebruiken. Altijd testen met tensor in rechterhand Als ik paar vragen wil stellen begin ik altijd met
Mag ik testen
Ben ik geaard
Ben ik verbonden met mijn hogere zelf

En als dat allemaal ok is begin ik.
Ik hoop dat ik het zo iets duidelijk gemaakt heb.
Er zijn ook mensen die de "buiktest" doen of dergelijke. Filmpjes daarover kan je online vinden. Mij lukt dat niet.
Vroeger pendelde ik voor de grap weleens. Touwtje of kettinkje met iets eraan hangend wat dan gaat slingeren. Ze zeggen dat dit minder nauwkeurig is en daarom biotensor gekocht.

"Slaat" meestal van links naar rechts of boven naar beneden als ik ja en nee vragen stel. Ik heb ooit "afgesproken " met de biotensor wat mijn nee en ja is. Je moet wel zo blank mogelijk staan in de vraagstelling. Je kan namelijk met gedachtenkracht de richting bepalen. Dus probeer met iemand het meten uit waar voor jou de antwoorden onbekend zijn. En oefenen. Ik heb met vriendin van mijn zus ooit een "ritueel" uitgevoerd om met mezelf en de kosmos in verbinding te staan om dit gereedschap te kunnen gebruiken. Altijd testen met tensor in rechterhand Als ik paar vragen wil stellen begin ik altijd met
Mag ik testen
Ben ik geaard
Ben ik verbonden met mijn hogere zelf

En als dat allemaal ok is begin ik.
Ik hoop dat ik het zo iets duidelijk gemaakt heb.
Er zijn ook mensen die de "buiktest" doen of dergelijke. Filmpjes daarover kan je online vinden. Mij lukt dat niet.
Vroeger pendelde ik voor de grap weleens. Touwtje of kettinkje met iets eraan hangend wat dan gaat slingeren. Ze zeggen dat dit minder nauwkeurig is en daarom biotensor gekocht.
Ja precies... Dankjewel voor de uitleg. Het is dus een methode om de wijsheid van je onderbewuste te laten spreken.
Lijkt het op zoiets? Heb even een willekeurige link aangeklikt.
Heb je die van een bepaald merk? Puur interesse ik wist niet dat zoiets bestond. Ben wel eens bezig geweest met een wichelroede, dat lijkt qua idee hier wel wat op.

Mike
Heb vorige maand Panacur genomen en vandaag begonnen met de Ivermectine. 3 tabletten op nuchtere maag.
Kan je me dan eventueel ook de link of iets dergelijke doorgeven voor die Avermectine aub ?

Ja precies... Dankjewel voor de uitleg. Het is dus een methode om de wijsheid van je onderbewuste te laten spreken.
Lijkt het op zoiets? Heb even een willekeurige link aangeklikt.
Heb je die van een bepaald merk? Puur interesse ik wist niet dat zoiets bestond. Ben wel eens bezig geweest met een wichelroede, dat lijkt qua idee hier wel wat op.
Ja idd Julian, dat zijn biotensor. Ik heb die van mij online gekocht maar iemand zei eens dat je zo'n winkel in moet gaan en moet "voelen" welke bij je past. Je kan iemand ook op afstand uittesten als je op die persoon focust/intentie zet en heb het apparaat ook wel eens van sjachrijn in de hoek gegooid omdat er niet mee te testen was 🤣

Ik zit nu een week aan de NAC. Voel me energieker en hoop dat dat doorzet. Zijn er nog meer mensen die dat nemen? Ik houd mijn Ivermectine nog even achter de hand. Ik wacht nog op mijn tweede levering.

Ik heb hier nog ongeveer 60 tabl mebendazol liggen van verschillende aanbieders, etos, kruidvat, diermedicijn. Kan ik dat gewoon mengen, of liever niet? Weet iemand het antwoord?

Dorothé

Roli kan ook aan Avermectine komen. Het wordt wel steeds lastiger om het spul te verzenden, mijn twee bestellingen zijn teruggezonden en hij probeert het nu op een andere manier.

Mike

Ik heb 20 potjes besteld via ali express via de website. Dus niet via watsapp. Ik hoop dat het toch in orde komt. Het was in ieder geval mogelijk en het is hetzelfde spul als die potjes van jou. Ik heb echter geen bevestigingsemail gekregen, maar kan wel de bon downloaden.

Dorothé

Kreeg ook veel licht (ook met ogen dicht) na inname avermectine maar na stoppen weer weg en veel energie voor teruggekregen , deed 3 maal daags 2 tabletten.

Roli kan ook aan Avermectine komen. Het wordt wel steeds lastiger om het spul te verzenden, mijn twee bestellingen zijn teruggezonden en hij probeert het nu op een andere manier.

Mike
Hi Mike, ik ben nieuw hier ;-) Ik las in deze thread ergens dat je zijn tel nr + store naam gaf (genoteerd). Ik kan op de site van AE deze leverancier niet vinden. Is er ergens een link naar zijn store? Of een andere betrouwbare store?

Ik heb slecht nieuws voor je, want ik heb de desbetreffende posts verwijderd. Sinds mijn lezing afgelopen vrijdag in Maastricht zijn er mensem geweest die zaten te wachten op deze telefoonnummers en deze wilden verspreiden via Telegram. Blijkbaar snappen deze mensen het begrip 'onder de radar' niet. Jij als nieuweling zou een van deze mensen kunnen zijn en dus heb ik maatregelen genomen. Het is ongelooflijk.hoe spiritueel onvolwassen en hoe egoistisch en narcistisch de zogenaamd 'wakkeren' nog zijn, maat dit is helaas de huidige staat van de mensheid.

Mike

Laatst bewerkt:
Ik heb slecht nieuws voor je, want ik heb de desbetreffende posts verwijderd. Sinds mijn lezing afgelopen vrijdag in Maastricht zijn er mensem geweest die zaten te wachten op deze telefoonnummers en deze wilden verspreiden via Telegram. Blijkbaar snappen deze mensen het begrip 'onder de radar' niet. Jij als nieuweling zou een van deze mensen kunnen zijn en dus heb ik maatregelen genomen. Het is ongelooflijk.hoe spiritueel onvolwassen en hoe egoistisch en narcistisch de zogenaamd 'wakkeren' nog zijn, maat dit is helaas de huidige staat van de mensheid.

Mike
Is dit als reactie op mijn vraag?? Er worden hier veel links gedeeld en mijn vraag was puur een link naar de/een shop in AE, niet een telefoonnummer om te gaan delen in groepen waarvan ik het bestaan helemaal niet af weet. Je deelt een telefoonnummer op een forum dat openbaar toegankelijk is. Niet fijn dat je vervolgens mij als nieuweling voor de zekerheid verdenkt op basis van acties van anderen. Fijne avond.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan