Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Als propaganda transformeert in nieuws, zal er veel veranderen, zowel qua inhoud als qua toon van de berichtgeving.Uitgebreid in het nieuws, ik hoop het
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als propaganda transformeert in nieuws, zal er veel veranderen, zowel qua inhoud als qua toon van de berichtgeving.Uitgebreid in het nieuws, ik hoop het
Hahaha dat heeft die Robbert gewoon van het forum
Die gozer is niet te vertrouwen.
Hij was toen ook met die Ossebaard actief met die graancirkels. En hij zat in een RTL4 programma toen de tijd..
Niet te veel aandacht aan schenken dit mannetje
Bekijk dit vanaf het punt waar ik de video heb klaargezet tot 5:50:
Ik ben iig 'intelligent' en een 'wat jongere knaap'.
De vraag is: wist Robbert dat ik hiermee bezig was (de video is van 14 juli) of is dit een oprechte voorspelling?
Mike
Dimethylglycine wat het mRNA kan laten stoppen het spike proteïne te produceren.goede uitleg over spike-eiwit
remedies voor de kwalen die zich na de vaccinatie kunnen ontwikkelen:
lees het hele stuk: https://www.frontnieuws.com/de-vele-manieren-waarop-covid-vaccins-uw-gezondheid-kunnen-schaden/
- Hydroxychloroquine en Ivermectine behandelingen
- Lage dosis antiretrovirale therapie om uw immuunsysteem opnieuw op te bouwen
- Interferonen in lage doses, zoals Paximune, ontwikkeld door interferononderzoeker Dr. Joe Cummins, om uw immuunsysteem te stimuleren
- Peptide T (een hiv-ingangsremmer die is afgeleid van het hiv-enveloppeiwit gp120; het blokkeert de binding en infectie van virussen die de CCR5-receptor gebruiken om cellen te infecteren)
- Cannabis, om interferon type I-banen te versterken
- Dimethylglycine of betaïne (trimethylglycine) om de methylering te verbeteren en zo latente virussen te onderdrukken
- Silymarine of mariadistel om de lever te helpen reinigen
( ik krijg alweer de link niet goed geplakt, sorry. verd....)
T.a.v. spikes bedoel je, ik weet het niet maar werkt iig voor vele problemenIk moet ook steeds aan CBD denken.. mij benieuwen of dat iets doet.
Ik heb CBD en CBG geprobeerd van Medihemp maar bij mij werkt het niet helaas.Ik moet ook steeds aan CBD denken.. mij benieuwen of dat iets doet.
T.a.v. spikes bedoel je, ik weet het niet maar werkt iig voor vele problemen
wel eens thc olie geprobeerd? dat werkt een beetje anders.Ik heb CBD en CBG geprobeerd van Medihemp maar bij mij werkt het niet helaas.
Wiet of hasj werkt bij mij ook niet zoals het zou moeten. 2 hijsjes en het wordt zwart voor mijn ogen en krijg ik paniekaanvallen en denk ik dat ik dood ga niks voor mij dus
Dat is heel fijnmijn zoon merkt na 4 kuurtjes Panacure (1x 8, daarna steeds 4 tabletten) nu dat hij zich eigenlijk heel prima voelt. Kan niet precies zeggen, ja wel veel meer rust zegt hij. (hij is een stuiterbal)