Een beetje off topic maar in de wise tradition podcast ging het dit keer over geo engendering (ja Mike je was te vroeg met die dingen
). Maar daar kwam uiteraard ook aluminium ter spraken. Maar ook werden errosolen (hoe je dat ook schrijft) genoemd als iets waar we mee bespreayd worden en toen moest ik aan dit topic denken.
https://www.geoengineeringwatch.org/ Is de site van die spreker. Echt een heel uitgebreide site. Ik heb nog niet op s eiwitten of errosolen gezocht daar maar er staan ook linken naar patenten enzo is niet alleen een mening van iemand.
Ik denk dat ik ondanks de borstvoeding toch de invermectin ga proberen. Maar ik wil nog een beetje meer onderzoek doen naar de dosering bij baby’s en kinderen. (Ik stop mijn kinderen trouwens vol met rauwe melk dus qua aluminium moet t goed zitten
) Tijdens mijn zwangerschap heb ik niks aan medicijnen gebruikt zelfs geen echo’s gedaan en tot nu toe ook niks nog geen paracetamol, helemaal niks. Maar het word ook aan kinderen met wormen voorgeschreven dus moet kunnen.
Complotdenker