petitie's

Tijdens het rondsturen van de petitie kreeg ik opmerking: Oh bah, ben jij ook zo'n complotmarmot?!

Complotmarmot :ROFLMAO:
Blijkbaar was dat woord trending geweest op Twitter ofzo, die had ik even gemist..

Maar leuk zeg, complotmarmot..
Is weer eens wat anders dan complotgek, wappie en gestoorde genoemd te worden.
Doe mij maar gewoon WAPPIE, fijne geuzennaam. 💪

Mona keizer wordt perfect gebruikt als afleiding.
Oude filmpjes, oud nieuws.
We moeten voor uit, hou op met achteruit kijken dat hebben we al gezien

De petitie tegen de coronapas was op zondagavond meer dan een half miljoen keer ondertekend, tot grote frustratie van het establishment. De initiatiefnemers liggen sinds de lancering van de petitie onder een vergrootglas.

Arts-microbioloog haalt uit naar OMT-lid Marion Koopmans: ‘Meen je dit nou echt serieus?’​

Er is straks ook een speciaal plekje in de hel voor de Volkskrant en alle tuig dat daarin schrijft!!

Ik zat trouwens op petities.nl te kijken en ik vroeg mij af of er ooit wel eens wat mee gedaan is?

Is er wel eens een petitie geweest waarvan gezegd werd: Hé goh tsjee, dat gaan we doen?

Bekijk bijlage 7788
Geen idee, maar het feit dat het in de MSM onder de aandacht komt van de mensen die daar hun wereldbeeld vandaan halen, maakt dat ook zij zien dat er mensen anders over denken. Maakt de overstap naar de grote meerderheid wat makkelijker voor de volgers..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan