Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe mij maar gewoon WAPPIE, fijne geuzennaam.Tijdens het rondsturen van de petitie kreeg ik opmerking: Oh bah, ben jij ook zo'n complotmarmot?!
Complotmarmot
Blijkbaar was dat woord trending geweest op Twitter ofzo, die had ik even gemist..
Maar leuk zeg, complotmarmot..
Is weer eens wat anders dan complotgek, wappie en gestoorde genoemd te worden.
De petitie tegen de coronapas was op zondagavond meer dan een half miljoen keer ondertekend, tot grote frustratie van het establishment. De initiatiefnemers liggen sinds de lancering van de petitie onder een vergrootglas.
Wappie, of wapje is een verkleinwoord dat denigrerend bedoeld is en ook die klank heeft. In mijn ogen niet krachtig genoeg om als geuzennaam te dienen.Doe mij maar gewoon WAPPIE, fijne geuzennaam.
je kunt gewoon steeds opnieuw tekenen. Ik denk dat ik nu 6x de link heb gekregen en ook al die keren getekend, maar dat betekent dat er 100.000 ondertekenaars zouden zijn565.250 ondertekeningen nu https://onverdeeldopen.nl/
Jazeker wel, het is al een geuzennaam!Wappie, of wapje is een verkleinwoord dat denigrerend bedoeld is en ook die klank heeft. In mijn ogen niet krachtig genoeg om als geuzennaam te dienen.
Dick
Wappie, of wapje is een verkleinwoord dat denigrerend bedoeld is en ook die klank heeft. In mijn ogen niet krachtig genoeg om als geuzennaam te dienen.
Dick
Ze filteren uiteindelijk wel voor zover ik weet, dus dubbele email adressen halen ze eruit.je kunt gewoon steeds opnieuw tekenen. Ik denk dat ik nu 6x de link heb gekregen en ook al die keren getekend, maar dat betekent dat er 100.000 ondertekenaars zouden zijn
Er is straks ook een speciaal plekje in de hel voor de Volkskrant en alle tuig dat daarin schrijft!!
Geen idee, maar het feit dat het in de MSM onder de aandacht komt van de mensen die daar hun wereldbeeld vandaan halen, maakt dat ook zij zien dat er mensen anders over denken. Maakt de overstap naar de grote meerderheid wat makkelijker voor de volgers..Ik zat trouwens op petities.nl te kijken en ik vroeg mij af of er ooit wel eens wat mee gedaan is?
Is er wel eens een petitie geweest waarvan gezegd werd: Hé goh tsjee, dat gaan we doen?
Bekijk bijlage 7788
604.000 nu565.250 ondertekeningen nu https://onverdeeldopen.nl/
Ik was confused want eerst stond er alleen NoNoem gewoon de echte naam....
Volk en vaderland of völkische beobachter