Hallo Rotterdam, wat ik me van die tijd herinner, 6 jaar geleden, kwam ineens die maand dat ik maagzuurproblemen kreeg i.v.m. problemen ontstaan (qua aanleiding) na een hoge darmspoeling en een antibioticakuurtje. Ik kreeg ineens voedingsallergieen waardoor mijn voedsel bij mijn middenrif bleef hangen destijds en ik had ook erg veel last van mijn buik en dan dus snachts dat maagzuur vooral waardoor ik beneden op de bank moest slapen een maand lang: omdat die een rechtopstaande rand had. Ik ben toen heel lichte voeding gaan eten (intuitief) en ik kon ook nauwelijks eten en viel ook af (dat is nu wel anders trouwens). Ik lag eigenlijk de hele dag op bed in die tijd: iets anders kon ik niet. Ik denk dat rust voor jou 24 uur per dag wel echt belangrijk is. En ik herinner me van die tijd dat ik begon met mijn darmflora echt goed op peil brengen met van die probioticakuren. Hoe is het met jouw darmflora gesteld? Heb je die goed laten onderzoeken door iemand die het kan omzetten naar een op jouw maat gesneden probiotica-advies? Zegt Wright niets over de darmflora eigenlijk? Ik heb dat boek niet gelezen.