Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gebruikt zij always ultra ultra?Die rapper heet Travis Scott, en dit is zijn lieftallige vriendin:
Bekijk bijlage 5258
Lijkt me duidelijk waarom er mensen doodgingen tijdens z'n concert...
zo te zien niet maar ze zou het goed kunnen gebruikenGebruikt zij always ultra ultra?
Tis geen slimme tweet van Huig geweest denk ik, en ook onnodig...
Misschien is het wel een opgezet plan, zodat hij in de rechtszaal kan spreken over bepaalde onderwerpen?
Weinig kans, dat hem dat lukt,, klokkenluiders zijn nu niet bepaald veilig in nsbderland en de EU.Zat ik ook aan te denken.
Ja ivm proceskosten, de landsadvocaat had dat binnen een week al op poten, normaal is dat een jaar, ik geef plug ook weinig kans op nog een normaal leven in Nsbderland als er niets veranderd, als ze de kans krijgen gaat hij totaal kapotHuis veilen????
hij heeft een advocaat en al zou je het geld bij elkaar krijgen hou je waarschijnlijk niets tegen, dit is grapperkoekwaus en zijn organisatie, heeft niets met reële mensen te maken maar bescherming van satanische elite, dus rechtspraak oid reken daar niet op, hou rekening met zelfmoord door plug ( de Clinton methode) waarschijnlijk is hij te dichtbij gekomenIs er een advocaat die Huig belangeloos kan helpen?
Geld inzamelen misschien?
In ieder geval zijn huis niet veilen.