Decem
Well-known member
Leefbewust
https://www.ellaster.nl/2022/01/15/nakad-geroyeerd-als-advocaat-maar-blijft-strijdvaardig-nederlandse-staat-schuldig-aan-kinderhandel/
t.me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap wat je bedoeld, als iemand niet het verstand heeft om dit in te schatten valt het onder kind wat mij betreft, het werkt wel zo in die industrie, horizontaal komt je er wel...Verkijk je ook niet op ‘volwassen’. Lvg jongeren van nu worden ook ooit volwassen. Zijn dan kalenderleeftijd volwassen maar in feite nog kind. Als je een volwassene met iq 50/60 misbruikt ben je m.i. net zo fout. Iq van voice deelnemers is niet heel hoog. Met ‘Idols’ begon de hele uitlachcultuur en perverse Hollywood mentaliteit in NL groter te worden. Normvervaging. Dom en slecht werd leuk, maar ze willen zo graag beroemd worden. Tja voor wat hoort wat. Creation of predators.
Shes, Singing like a Bird in a CageGhislaine Maxwell will no longer fight to keep names of 8 ‘John Does’ secret
Ghislaine Maxwell will no longer fight to keep names of 8 ‘John Does’ secret
A lawyer for Maxwell stated in a letter to federal Judge Loretta Preska this week that she would no longer object to the identities of the “John Does” in a 2015 civil lawsuit.nypost.com
Ze doet me ook denken aan zo een gevangene waarbij die koppen worden geschoren voor ze de cellen in gaan.Vanwaar dat lesbische kapsel?
Mike
Misschien heeff het te maken met identiteit. Ze wil niets meer te maken hebben met The Voice en misschien ook niet meer met de "oude" Anouk met lang haar.Vanwaar dat lesbische kapsel?
Mike
Volgens de roddels allergisch voor blondeer troep, volgens mij wil ze gewoon een mannelijk uiterlijk de hypocrietVanwaar dat lesbische kapsel?
Mike