Pizzagate

Verkijk je ook niet op ‘volwassen’. Lvg jongeren van nu worden ook ooit volwassen. Zijn dan kalenderleeftijd volwassen maar in feite nog kind. Als je een volwassene met iq 50/60 misbruikt ben je m.i. net zo fout. Iq van voice deelnemers is niet heel hoog. Met ‘Idols’ begon de hele uitlachcultuur en perverse Hollywood mentaliteit in NL groter te worden. Normvervaging. Dom en slecht werd leuk, maar ze willen zo graag beroemd worden. Tja voor wat hoort wat. Creation of predators.
Ik snap wat je bedoeld, als iemand niet het verstand heeft om dit in te schatten valt het onder kind wat mij betreft, het werkt wel zo in die industrie, horizontaal komt je er wel...
Maar zelfs met een laag IQ kan je lezen en dan zou je kunnen weten dat voor wat hoort wat nu eenmaal de norm is in Hilversum en Hollywood.
Kinderen en baby's blijft een andere categorie mijns inziens en moet veel harder gestraft worden...

Zeker waar is een andere categorie.
Maar misbruik v volwassen met laag iq moet zeker ook gestraft worden. Lezen kunnen ze maar doen ze niet. Wel kattenfilmpjes kijken, gamen blowen en pillen. Vaak kids van mensen die ook al gehandicapt waren.
Maar echte kinderen is sowieso hangen.

Anouk zat al een paar keer met dit korte kapsel in die "draaistoel" voordat dit schandaal naar buiten kwam. Geadopteerde kinderen voor zover ik weet van eerdere intervieuws.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan