Pizzagate

We hebben het hier al vaker gehad over de verdachte verdwijning van het 4-jarige Britse meisje Madeleine McCann in 2007 in Portugal. Hoe toevallig is het dat John en Tony Podesta destijds vakantie vierden in een villa die slechts 1 kilometer verwijderd was van waar de familie McCann verbleef en toebehoorde aan een pedofiel en dat de politietekening op basis van ooggetuigenverklaringen verdacht veel lijkt op de gezichten van de Podesta-broers?

Mike

In een gisteren verstuurde persmededeling deelde de oprichter van het pas zondag in het leven geroepen initiatie “Chemische castratie voor seksuele misdadigers” mee dat men van de kant van het initiatief een referendum zal initiëren wanneer de politiek niet tot begin maart handelt. “Mocht de politiek tot begin maart niet handelen, dan zullen we ondersteuningsverklaringen voor een referendum verzamelen en ik ben er van overtuigd dat dit door een groot deel in Oostenrijk ondersteund wordt”, zei de oprichter van het initiatief, Markus Ripfl.

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/06/initiatief-chemische-castratie-voor-seksuele-misdadigers-wil-referendum-in-oostenrijk/

Mike

Ik heb die compositiefotos al eerder gezoen .inderdaad bizar hoeveel ze op de Podestas lijken.

“Children are being targeted and sold for sex in America every day.”—John Ryan, National Center for Missing & Exploited Children:

http://thewashingtonstandard.com/little-barbies-sex-trafficking-young-girls-americas-dirty-little-secret/

Tim

Jehova’s Getuigen stopten verslagen van beschuldigingen kindermisbruik in doofpot
Verslagen van mogelijk honderden interne rechtszaken worden achtergehouden

http://nieuws.tpo.nl/2018/02/08/jehovas-getuigen-stopten-verslagen-beschuldigingen-kindermisbruik-doofpot/

Mike

Het vervolg van Timothy Holmseth. Deze informatie is niet voor tere zieltjes!

Een reactie:

Anthony Ponce
18 uur geleden
I hope that you are doing well my friend, i sent as much as i could and i posted your valiant fight against the wicked power's in the high places..i am willing to back you with all my resources, though limited, here in Phoenix Arizona. You have alot more sacred clowns on your side than you think. The dark clowns are running scared for what they consider their lives, which have been bought and paid for by their own traitors who have ALREADY let the dogs out on themselves, and their truly isn't many. They flip faster than fat bastard claiming to have eaten a baby..but these cocksuckers actually do it..and we have video evidence..here in a City That is KNOWN to make child molesters and paedophiles disappear. YOU HAVE GOD AND ALL OF US AMERICAN'S DOING OUR JOB..WE'LL JUST SEE WHO IN THE GOVERNMENT DOESN'T DO THEIRS, and BAM! Those C.riminals I.n A.ction(C.I.A.) will be brought to Justice, along with their family member's and what matters most to them...MONEY!! , which is easily traced..like McCain's two-faced treasonous ass! Godbless you, and i hope ive done my job!

Tim

Timothy Holmseth met audio over de handel in kinderen aan pedofielen:

Niet geschikt als je een zwakke maag hebt.

Mike

Goed dat je aandacht besteedt aan Timothy Holmseth! Ik post de laatste tijd wat vaker filmpjes van hem, maar dat zul je vast gezien hebben.

Mike

Ik wens werkelijk dat Timothy zijn missie kan doen laten slagen.

Opmerkelijk vind ik wel het volgende in het artikel, waarbij hij het heeft over Mike Pence.

''Hij deinst er niet voor terug om ook andere namen van prominente verdachten te noemen, zoals Vice President Mike Pence en bepaalde rechters.''

Mike Pence wordt ook door Trump-aanhangers met argusogen bekeken, dus ik sta daar niet van te kijken.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan