Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In hoeverre is die Sarah Ransome te vertrouwen?
One unsealed document, from a lawyer representing Dershowitz, seeks to discredit one of his accusers, Sarah Ransome, by pointing out that she has made unproven claims about possessing video footage of powerful people having sex with girls in Epstein's homes. Ransome had claimed that she had a friend who was "one of the many girls that had sexual relations with Donald Trump" and that the friend claimed to have sex with Trump in Epstein's Manhattan mansion.
Joost
Ja weet ik, en ga er ook vanuit dat ie er niks mee te maken heeft, andersIn hoeverre is die Sarah Ransome te vertrouwen?
The newly unsealed Jeffrey Epstein documents have Donald Trump's name all over them. He had been secretly disguised as 'Doe 174.'
Former President Donald Trump may have fought to keep his name redacted in court documents before a judge ordered it unsealed.www.businessinsider.com
2025 pas helaasAls ik de BioClandestine berichten lees, dan zie ik dat hij concludeert dat de mensen en de media dit weer als complottheorie gaan neerzetten.
Gisteren op de NOS was er een uitzending over de Epsteinfiles en ja hoor, daar zag ik dit al gebeuren.
Als je mensen erover spreekt, dan komen antwoorden naar voren als: Oh Epstein, dat interesseert mij niet. Wat een onzin/complotnieuws, Daar hebben de complotdenkers weer wat gevonden.
Wanneer gaan we de afrond bereiken?
Dorothé
Ik denk dat de mensen zo reageren uit angst. Als dit allemaal waar zou blijken te zijn (wat het dus is), valt hun hele beeld van de veilige maatschappij in duigen en daarmee alles waar men zich aan vastklampt.Als ik de BioClandestine berichten lees, dan zie ik dat hij concludeert dat de mensen en de media dit weer als complottheorie gaan neerzetten.
Gisteren op de NOS was er een uitzending over de Epsteinfiles en ja hoor, daar zag ik dit al gebeuren.
Als je mensen erover spreekt, dan komen antwoorden naar voren als: Oh Epstein, dat interesseert mij niet. Wat een onzin/complotnieuws, Daar hebben de complotdenkers weer wat gevonden.
Wanneer gaan we de afrond bereiken?
Dorothé