Pizzagate


Ziet eruit als een technisch probleem, scripts gaan niet altijd hetzelfde om met komma's en punten... $51.99 ziet eruit als een realistische prijs.

Stel dit is inderdaad foute boel: een transactie gaat er natuurlijk niet uit voortkomen, aangezien een detailhandelaar gegevens van een klant moet opslaan. Ik zie er geen voordeel van in om dit te doen t.o.v. cash, schimmige NGO doorsluisconstructies of crypto. En je 'handelswaar' aanbieden kun je beter doen waar de doelgroep zich bevindt.

Wat zie ik over het hoofd? Of zou het een soort van provocatie kunnen zijn om dit zo te tonen? Of is er iets met die speelgoedautotjes?
 
Kennelijk heb je gemist dat Wayfair allerlei artikelen aanbood voor absurd hoge prijzen. Hier in NL hebben we dat ook gezien met bol.com. 'Toevallig' gaat het om slaapkamerproducten of kinderspeelgoed. Allemaal digitale fouten of clandestiene kinderhandel in plain sight?

Mike
 
Nee ik heb er wel van gehoord...

Wat ik stel: echte handel zal het niet zijn omdat je gegevens bekend zijn en uit kunnen lekken. Daarnaast is een tegenrekening bekend. Kun je überhaupt via ideal of creditcard zo'n bedrag voldoen?

Ik vind het wat ver gezocht. In tegenstelling tot het scenario dat een onoplettende stagiair die een komma verwisselt met een punt.

Als je wil laten zien dat je handelt in kinderen kun je dat ook op andere manieren doen: bijvoorbeeld obscure Balenciaga-achtige fotografie op je homepage ofzo plaatsen. Of Abramovic of andere van die gekke kunstenaars promoten. Of kinderdildos verkopen.

Wat betreft het Wayfair verhaal: is dat goed onderbouwd/bewezen?
 
Eddie Griffin talks about “demonic” Diddy putting horse tranquilizers in the fruit punch they gave to children at his parties and compares it to the movie Blink Twice.

“Little babies going to sleep off that horse tranquilizer waking up sore, being taken to the hospital and finding out they have horse tranquilizer in their bloodstream,” Griffin said. “Kidnapping homeless people, give them horse tranquilizers — they wake up three days later ass sore!”

Griffin talks about how art imitates life with the film Blink Twice. The movie is about a billionaire who brings people to his island who think they’re going to his island. The party-goers are tied up, drugged, tortured and raped and they give them perfume that makes the victims forget it all.

“They’ve been there for a year but they think they’ve been there a little over two days — that’s the Diddler!”

🎥 @MJTruthUltra



Mike
 
Het Puff Daddy verhaal begint behoorlijk door te sijpelen. Ik hoor het van verschillende mensen in mijn omgeving. Tik tok staat er schijnbaar ook vol mee
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.246
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan