Pizzagate

Ik volg Maroa Genova al heel lang. Ze schreef oa een boek ovwr loverboys. Zij komt oorspronkelijk uit oost Europa.
7 juni komt ze in NH een lezing bij een ondernemrlersclub geven over "komt een vrouw bij de h@cker'.

Demmink houdt vanuit justitietop pedo-netwerk in stand'

?s=19

Politie rolt pedonetwerk op! Gegevens van 50.000 smeerlappen bij politie bekend!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/05/politie-rolt-pedonetwerk-op-gegevens-van-50-000-smeerlappen-bij-politie-bekend/

Mike

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5744503/Chilean-bishops-offer-resignation-Pope-abuse-scandal-statement.html?ito=social-facebook

Twee jaar cel in zedenzaak Joodse Cheiderschool Amsterdam
Dader al op vrije voeten want voorarrest

http://regio.tpo.nl/2018/05/22/twee-jaar-cel-in-zedenzaak-joodse-cheiderschool-amsterdam/

Ondertussen hebben zijn slachtoffers levenslang!

Mike

Uiteraard heeft YouTube het kanaal Victurus Libertas opgedoekt. Gelukkig heeft Timothy Holmseth hun interview met hem opnieuw ge-upload:

Mike

Ik weet dat er mensen zijn die meelezen en dit wilde ik toch even delen. Meer type ik er niet over omdat we daar nog belangen hebben en ik me geen problemen op de hals wil halen.

Deze protestanten heb ik echt gezien in Hong Kong.

https://www.google.com/search?q=falun+gong+protest+hong+kong&client=safari&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwixi8PAmNjbAhUGkRQKHd-tBcYQsAQIWQ&biw=1392&bih=745#imgrc=ku5Vf0fdpmUnKM:

Ook hebben we daar mee gemaakt dat we contact zochten met een advocaat die familie van ons vertegenwoordigde. De man bleek zo ongeveer van de aardbodem verdwenen. Gewoon een jonge hong kong chinees die had gestudeerd in Engeland en op het punt stond om partner te worden binnen het kantoor waar hij werkte. Bij een van de grootste en beste advocaat kantoren in Hong Kong. Super carrièreperspectief! Ons advocaten kantoor wist niet waar hij was en het kantoor waarvoor hij werkte ook niet. Gewoon een hele rare ervaring.

Complotdenker

Filipijnse ouders bieden kinderen van vijf maanden oud te koop aan voor online misbruik op bestelling
Politie redt achttien kinderen uit klauwen onlineseksnetwerk

https://nieuws.tpo.nl/2018/06/21/filipijnse-ouders-bieden-kinderen-van-vijf-maanden-oud-te-koop-aan-voor-online-misbruik-op-bestelling/

Mike

Uiteraard is deze zieke shit afkomstig van een VROUW. Vrouwen zijn de afvalligen, omdat ze GEEN MORAAL hebben.

Mike

Ik heb die TED presentatie niet afgeluisterd dat wijf heeft een lijzige rot stem. Maar ik heb heb het vol gehouden tot ze begon over isolatie van de pedofiel. Dus eigenlijk is het mijn schuld als een pedo een kind misbruikt want ik sloot hem buiten en daardoor was hij zo zielig. Net als alle criminelen en verkrachters, die hadden gewoon een zware jeugd het is niet hun schuld de maatschappij is gewoon gemeen! En andere vrouwelijke bull shit! Je hebt gelijk Mike vrouwen hebben geen moraal.

Complotdenker

Dit is wat je krijgt als je een zorgmoraliteit de overhand laat nemen. Vrouwelijke rechters kunnen dan lichte taakstraffen uitdelen aan geimporteerde verkrachters en geweldplegers, omdat er sprake is van een 'cultureel misverstand': de dader wist immers niet dat wat volkomen geoorloofd is in zijn eigen cultuur hier absoluut niet kan en mag.

Het creeert een volkomen naief wereldbeeld van 'alle menschen wirden bruder', waarin niet-geassimileerde vreemdelingen op magische wijze onze normen en waarden gaan overnemen, het duurt misschien 1 of 2 generaties maar dan worden ze uiteindelijk gewoon aangepaste westerlingen. Dat mag dan gelden voor Indonesiers of Surinamers, maar je ziet dat het maar niet wil vlotten met Turken of Marokkanen of zelfs 'Nederlanders' uit de Antillen. En elke nieuwe generatie wordt erger, niet beter!

Het creeert moreel relativisme en op grotere schaal cultureel relativisme. Het creeert een weg-met-ons-mentaliteit, waarbij cultuurmarxisme wordt omarmd en er een obsessie ontstaat voor gelijkheid van uitkomst i.p.v. gelijkheid van kansen. Meritocratie (beoordeling op basis van verdiensten) wordt verworpen, iedereen is immers 'gelijk'. Hierdoor kan niemand meer excelleren en ontstaat er een verstikkende en conformistische krabbenmandcultuur.

Deze feminisering van de samenleving is vooral dodelijk voor jongens en mannen, omdat het in hun natuurlijke aard ligt om te presteren op basis van onderlinge competitie. Het allergrootste gevaar ligt echter wel in het totaal ontkennen van de biologische, dualistische realiteit van twee tegenovergestelde geslachten. Jongens mogen geen jongens meer zijn en moeten meer worden als meisjes. Meisjes mogen geen meisjes meer zijn en moeten worden als jongens. Alles is relatief geworden: jongens kunnen zich ook meisje voelen en andersom. Subjectieve gevoelens boven objectieve werkelijkheid wordt de nieuwe standaard.

Mengvormen als de 'transgender' worden gevierd als het allerhoogste goed i.p.v. de mentale aandoening die het werkelijk is. Gaandeweg belanden we alsmaar dieper in een collectieve psychose, waarin alles kan en alles moet. De 'maakbare' mens dient zich te ontwikkelen, of hij dit nu leuk vindt of niet. Een obsessie met 'vooruitgang' maakt dat we enkel nog vooruit kijken en niet meer achteruit. Wie zijn tradities loslaat, raakt ontworteld en dit veroorzaakt culturele en sociale ontheemding, omdat er geen thuisland meer is met vastgewortelde normen en waarden.

Het mag duidelijk zijn dat in deze verwarring de stap naar acceptatie van seks met kinderen of dieren niet ver meer weg is. Het begon met de ontmanteling van het gezin middels feminisme, gevolgd door de afbraak van het huwelijk als basis voor een gezin door homo's (die zichzelf niet kunnen voortplanten) hetzelfde 'recht' te geven. Alles is immers 'liefde', nietwaar?

En kinderen zijn ook 'seksuele wezens', die behoefte hebben aan 'liefde'. Als de samenleving hier niet zo intolerant tegenover stond, zouden pedo's zich niet op gewelddadige wijze vergrijpen aan kleine kinderen, dan zou de seksuele interactie op volledig 'liefdevolle' wijze plaatsvinden. Pedofilie is immers een 'normale' uiting van seksualiteit en het is vreselijk jammer dat de samenleving deze mensen 'slachtoffert' (de onschuldige, kleine, werkelijke slachtoffers die levenslang getraumatiseerd worden doen er niet toe, net als de verkrachtingsslachtoffers van de 'vluchtelingen').

En zo wordt het abnormale genormaliseerd en normaliteit tot abnormaal verklaard. Dit klinkt allemaal volkomen logisch voor vrouwen. En daarom zijn ze ook LEVENSGEVAARLIJK voor een cultuur of samenleving als hun 'logica' grootschalig wordt overgenomen en ze op belangrijke posities terechtkomen die te maken hebben met rechtvaardigheid, zoals rechtspraak, politiek en onderwijs (uiteraard op basis van 'vrouwenquota' en niet individuele en persoonlijke verdiensten)!

Mike

Britse vrouw tot negen jaar cel veroordeeld voor doden pedo-vader
Sloeg hem met schep op hoofd, sneed keel open, begroef hem in tuin en bestelde ton tuinaarde

https://nieuws.tpo.nl/2018/07/11/britse-vrouw-tot-negen-jaar-cel-veroordeeld-voor-doden-pedo-vader/

Als dit waar is en deze vrouw niet haar vader valselijk beschuldigt, dan moet ze gratie krijgen!

Mike

Amsterdamse pedofiel levenslang de cel in op de Filipijnen
Filipijnse politie getipt door Amsterdamse collega's

https://nieuws.tpo.nl/2018/07/12/amsterdamse-pedofiel-levenslang-de-cel-in-op-de-filipijnen/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan