YT embedt zelf automatisch in de software, geen idee waarom dit bij jou niet is gebeurd:
Voor wat betreft Hiddema, hij mist daadkracht, dat is me al eerder opgevallen. Over Volkert van der Graaf's deal met het OM te nokken naar het buitenland:
Hiddema doet ‘t weer! Volkomen laconiek reageren met ‘dat gebeurt soms wel eens’, of woorden van die strekking, hij is alleen maar blij dat Volkert oprot en heeft er vrede mee. Wat is dit voor slap gedoe? Waarom sleept Hiddema de staat niet voor het gerecht? Ben blij dat ik m’n lidmaatschap heb opgezegd!
(3 oktober 2018)
Ook de nr. 2, Theo Hiddema, is me tegengevallen. Tijdens de campagne was hij strijdvaardig genoeg en zei in het programma van Harry Mens dat hij maar wat graag de bezem wilde halen door het door de VVD gecorrumpeerde Ministerie van Justitie. Dat is de taal die ik wilde horen! Mijn verbazing werd dan ook gewekt toen Hiddema op het FvD-congres in Amsterdam volkomen laconiek een vraag beantwoordde van een bezorgd FvD-lid. Deze persoon wilde graag van Hiddema weten wat hij van plan was om aan de veel te lichte straffen in Nederland te doen. Hiddema liet weten dat de strafmaat wordt bepaald door de rechter en dat hij helemaal niet van mening was dat deze te laag was. Dit is het antwoord van een geroutineerd advcaat, maar niet van een strijdbare politicus! De vraagsteller droop zichtbaar teleurgesteld af, een gemiste kans.
(23 september 2018)
Mike