Jeffrey Epstein, waarom zat hij in de A.I. spel software?z
Het Q anon leger werkt wereldwijd, via dotcom.radio luisteraars krijgen we bijdragen, veelal een link naar een artikel, artikelen die we vaak door tijdgebrek ook niet allemaal kunnen uitspitten in detail. Deze bijdrage van Frits is bijzonder: Hoi Henk, Ik weet niet of je dit artikel kent (zie bijlage) Het origineel op globe is niet meer te vinden en via ‘way back machine’ ook niet meer. Tekst is overgenomen van een print screen die ik ooit heb gemaakt.
Henk: Waarom had je de print screen gemaakt en heb je die ook nog?
Frits: Er was jaren geleden al spraken van pedofiele trekjes bij Epstein, hij is zelfs in verband gebracht met de vermissing van Maddy McCain, evenals Podesta. Ik heb dat artikel toen gelezen en er een print screen van gemaakt; het was intuïtie.
Henk: Wat denk jij zelf waarom Jeffrey Epstein in deze business zat?
Frits: Waarom hij in die business zat is denk ik het bestuderen van gedrag bij kinderen, hun diepere gedachtes en geheimpjes zodat ze via MkUltra te bespelen zijn; in spelvorm gaat dat het gemakkelijkst, dan zijn ze het kwetsbaarst voor beïnvloeding en programmering. Epstein is deep state
Science Funder Jeffrey Epstein Launches Radical Emotional Software For The Gaming Industry
https://gedachtenvoer.nl/2019/12/07/jeffrey-epstein-waarom-zat-hij-in-de-ai-spel-software/