Pizzagate

Ronduit ziek! Iedereen die zich hiermee inlaat zonder pardon castreren.

Weet je ook de titel van dit boek? Ik ben benieuwd welke retailers dit boek nog meer verkopen. Boycotten en voor de rechter slepen.

Titel: Alfie's home uit 1993. Een beoogd therapie boek. Hieronder (hopelijk werkt de google link) meer info.

https://www.google.com/amp/s/m.huffpost.com/us/entry/2624496/amp

Beetje apart dat de video er zo smal uit ziet.
Dat komt omdat je 1 van 2 dingen gedaan hebt:

1. Vanaf een mobiel de link gebruikt van de YouTube app.

2. Vanaf een laptop of PC rechts op de video geklikt en die link gebruikt.

Wat je had moeten doen, zowel op mobiel als computer: YouTube openen in een browser en de URL gebruiken in de adresbalk. De software embedt de video dan wel goed, kijk maar:

&feature=youtu.be

Overigens heb ik gisteravond een poging gewaagd om deze video in zijn geheel te beluisteren. Bekijken wordt al lastigm, want de aanblik van Ossebaard stoot mij onmiddellijk af. Haar stem is echter ook geen succes, want ik ben in slaap gevallen! Alles in mij zegt dat zij foute boel is, kan het (nog) niet hardmaken maar de tijd zal het leren.

Mike

Ik ben op vakantie, dus ik moet nu via telefoon doen, normaal doe ik meestal via pc, vandaar dat ik foutjes kan maken... mn vingers zijn ook niet geschikt voor zon klein schermpje😂

Ik heb totaal geen moeite met Ossebaard, voor mij voelt het goed aan, en ik raak juist geboeid. Maar goed, ik hou altijd alle opties open, de tijd zal het leren idd.

Lange Frans heb ik altijd al een prima gozer gevonden, en nu al helemaal met deze podcasts.

Kevin

Download een browser op je mobiel (ik raad Brave aan) en gebruik deze om op YouTube te gaan. Knip en plak de URL in de adresbalk en voila. Doe ik ook, komt helemaal goed!

Mike

Dit is dus de shit die we onder ogen moeten zien, deze vrouw is EVIL:

Zo te zien ook een alleenstaande moeder. Why am I not surprised?

Mike

Ik heb de uitleg vaker voorbij zien komen Mike, maar ik dacht van "ach ben geen vrouw, dus ik weet wel wat ik doe"💪... nou, toch niet dus😂🙈

Maar thx!

Kevin

Mariah Carey's sister suing their mum for alleged 'sex abuse during in Satanic rituals'

Mariah Carey's sister Alison has filed a lawsuit in New York accusing their mother Patricia of allegedly allowing strangers to sexually abuse her when she was 10

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/mariah-careys-sister-suing-mum-22477641

Ella Ster*

Afgelopen week zijn de rechtbankstukken van Virginia Giuffre versus Ghislaine Maxwell openbaar gemaakt. Ondanks dat dit slechts het topje van de ijsberg is, komen hier al schokkende feiten naar boven. De vrijgegeven dossierstukken zijn vernietigend voor Bill Clinton, prins Andrew en vele andere grote namen.

https://www.ellaster.nl/2020/08/06/9-schokkende-feiten-uit-het-epstein-dossier/

Symbolism will be [THEIR] downfall:

Ts72rbxorparp660fto5w0pucvqp4kp1v.jpg

Te7onlilc38d54gs922nip398hc8z2goz.jpg

Tu0ab1ni85mqtdk3pqancnytjezpwyeja.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid