Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb dit logo uiteraard al vaker gezien maar vannacht zag ik die weer tijdens het bekijken van een video en plots viel mijn frank. Die persoon is meer bezig met kritiek op regering en ontleden van hun speeches en die van de oppositie. Heb het wel in de commentaar medegedeeld met een link naar de symbolen.
Over relatie Omtzigt, Donner, Hirsch Balin, Rutte, Demmink, Buma. Over de Belastingdienst: "wij pakken elk jaar 5 Nederlanders op om een voorbeeld te stellen" (over de Bouvrie) en hoe eea in elkaar steekt. De corruptie, de doofpotten, de chantage, hoe je kapot wordt gemaakt in Nederland als je tegen de verkeerde schenen schopt. Vanaf 20:00 ongeveer. De Vlieger in gesprek met Yves Gijrath. Echt, luister de podcast van 9 oktober 2020!
Dit is de volledige video waar in het bericht van Ella Ster naar wordt verwezen.
https://www.bitchute.com/video/Q1MLBb5j4mz1/
Het klinkt voor mij onwaarschijnlijk dat iemand een USB stick bij Amazon koopt en dat daar dan zulke documenten op staan. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is raar.