Ik heb van Ancestral in huis thyroid/lever, daar zit ook vit B12 en A in en nog wat dingetjes. . Hoewel ik ook Levertraan heb.
Ancestral Organs en Pancreas en Adrenal heb ik ook, had ik allemaal al in voorraad. Adrenal neem ik nooit. is destijds niet goede bevallen. Vrij duidelijk niet ok. Wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga proberen. Geen idee.
Ik neem nu zo weinig mogelijk suppl. in de hoop verschil te kunnen voelen.
Enzymen (terra Nova) geelwortel, Nac glutation (Vera Supplement) en Pediaperm ook in huis, moet allemaal wachten.
Vetopl. vit C heb ik nooit extra gehad. in het begin kon ik niet tegen vit C. nu misschien wel.
Dus nu neem ik schildklier 15 mg, dan 30 mg, dan 15 mg en 15 mg per dag. plus Pregnenolone (hormoon) +Ancestral thyroid en organs en paar jodium druppels. helemaal gericht op schildklier.
Andere klachten hebben destijds lang geduurd voordat het succes had dus.... Lijkt erop dat ik iets warmer ben en iets beter slaap. ik moet het van kleine aanwijzingen hebben.
Het lijkt me het beste om nog minstens de komende week niets toe te voegen.
Al met al is het toch nog veel vind ik.
Ik heb een nieuwe lading T4/T3 ( 30 mg in een tablet). Als je wilt kun je er een paar proberen.
ik denk aan 20 stuks in een envelop. = 20 dagen. 2x 15 mg p d of 1x 30 mg p dag.