Ja, ik had die vraagstelling er idd even bij moeten zetten. Dat is ook de reden dat ik dit bericht plaatste.
Het gaat hier immers om een vrouw.
En ik ben het helemaal met je eens dat wanneer blijkt dat hier idd sprake is van valse beschuldiging dat deze man er alles aan doet om zijn gelijk te halen en haar helemaal uit kleed. Voor de rechter wel te verstaan. Niet alleen voor smaad maar ook de gevolgen daarvan zoals psychische schade, intimidatie verwijtbaar handelen, verlies van inkomen, discriminatie. Het zou mij niet verbazen als deze vrouw nu bewust aan stuurt op een verstoorde verhouding voor eigen gewin! Gezien de functie van deze man schat ik zo in dat als blijkt dat hij echt onschuldig is, hij in staat is om dit ook aan te kunnen tonen zodat de vrouw haar verdiende loon krijgt. Als ik de berichtgeving moet geloven was ze erg goed in het uiten van beschuldigingen. Zal dat de reden zijn dat ze op haar vorige plek werd weg gepest?
De leidinggevende die 140 mensen onder zich heeft, en waarvan nu 1 vrouw hem beschuldigt nadat ze zo kort onder hem werkt. Dit lijkt idd op bewust vals beschuldigen en bewust aansturen op conflict!
https://www.google.nl/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2303973-politiechef-naar-huis-gestuurd-om-beschuldiging-aanranding.html