moet je eens opletten op foto's die meiden van zeg rond de 12 tot 14-15 doen, lippen tuiten, volgens mij als een zie mij, neem mij..........
Ik vind het heel erg, lading make-up op, het ziet er niet uit, het is allemaal nep, doen alsof.
Willen voldoen aan een ideaalbeeld idd.
Seks staat voor lust en facadegedrag, niks gevoelens en als ze worden ervaren als gevoelens dan gebeurt het volgens mij nog grotendeels omdat ze bang zijn niet te voldoen of er niet bij te horen.
Bang om afgewezen te worden, dat wil je niet,dan krijg je rare bokkesprongen en ga je je eigen grenzen voorbij
Wij hebben thuis een make-up verbod tenzij er een feestje is dan mag oogschaduw en mascara in lichte mate, potloden enz NOT DONE.
Ik vermoed dat wij hier de enige in zijn, als ik zie wat er om mijn dochter heen gebeurd.
Het enige wat ik als ouder kan doen is haar laten weten en voelen dat ze oke is zoals ze is.
Dat persoonlijk contact veel meer oplevert dan via de media, dat mensen echter zijn, je kijkt ze aan en leest mensen af aan hun ogen, houding en bewegingen.
Proberen op haar kwaliteiten nadruk te leggen en te waarderen.
Uitleggen en spiegelen wat haar gedrag met de ander en haarzelf doet.
Wat hebben ouders het zwaar haha