Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Medusa, ik probeer het 'plekje' te vinden in mijn gezicht. Ik heb een foto van een gezicht met het aanwijspunt erop getekend. (zie afbeelding, Trigeminal ganglion)Nee, je stimuleert je traanklieren door de achterkant van de tandenborstel te gebruiken aan de zijkant van je neus. Zo stimuleer je de anterior ethmoidal nerve.
Zie onderstaande screenshot uit de video.
Bekijk bijlage 16716
Hallo Medusa, ik probeer het 'plekje' te vinden in mijn gezicht. Zou je een foto van een gezicht willen maken met het aanwijspunt erop getekend?
In bovenstaande video legt hij uit waarom je castorolie beter niet in je ogen kan druppelen. Op oogleden en eronder (wat ik al geruime tijd doe) is het beste.Iets op je oogleden smeren en dan? Dringt het door de oogleden heen?
je zou denken iets IN je ogen smeren/druppelen.
Vaker met je ogenleden knipperen lost het droge ogenproibleem vaak gemakkelijk op.
Minimaal ongeveer elke 10 sec. 2 x knipperen met je ogenleden is de natuurlijke oogledenknipperfrequentie en gezond voor je ogen.
We hebben ogenknippergedrag met name verkeerd aangeleerd gekregen door acteurs op TV en in films, en staren naar TV-en computerschermen e.d.
In dit boekje staat het uitgelegd:
Beter zien zonder bril, A.H. Benjamin | 9789060306833 | Boeken | bol
Beter zien zonder bril (Paperback). U HEEFT NIETS TE VERLIEZEN, BEHALVE UW BRIL! Wie wil er nu niet zonder bril (contactlenzen of laserbehandeling)...www.bol.com
Er wordt ook uitgelegd hoe je relatief eenvoudig weer scherp kunt leren zien zonder bril.
Vrij recent heb ik met gemak een boek van ruim 1600 pagina's met kleine letters gelezen ZONDER BRIL.
Dat lukte me de laatste 20 jaar of meer al niet meer.
Met een paar minuten oefenen op slechts een paar dagen per week is dat nu een makkie geworden.
Een bril hoef ik al meer dan een jaar niet meer op.
Sterker nog: met bril op zie ik nu slechter.
Neuh, wel regelmatig rauwe eieren met rauwe melk, helpt idd wel.En je eet daarbij ruime hoeveelheden natuurlijke vitamine A en bottenbouillon?
'Knipper met je oogleden' uit de link:How Do I Treat My Dry Eyes?
Dry eyes are often treated with over-the-counter artificial tears, but there are also prescription treatments and lifestyle changes that can help.www.verywellhealth.com