Rauwe melk/yoghurt/boter omgeving Leeuwarden

Bedankt voor alle reacties! Ik ben alleen nog steeds niet in de buurt van Tijnje geweest :)Maar een trip naar de deelen staat op de to do lijst!

 
Snik, ik zie bij handige adresjes geen verkooppunt voor rauwe melk in de omgeving van Apeldoorn. :(

Ik ga daar over 4 weken 3 weken op vakantie en wil dan graag mijn rauwe melk enz blijven drinken en het liefst ook de kaas, yogurt, karnemelk enz.

Weet iemand toch misschien een adresje die nog niet bij de handige adresjes staat?

Of wat ik dan het beste kan drinken enz.

 
als je niks kan vinden zou ik bij een natuurwinkel biomelk halen en daar kerfir van maken.

een biowinkel hebben ze wel in apeldoorn

 
@Gaia; als je toch 3 weken blijft en een koelkast hebt, dan kun je wel een stukje rijden voor de melk denk ik? Dit is 35 minuten rijden, best te doen toch? http://horsterhof.nl

 
Thnx Sheila, dat is natuurlijk ook een optie, maar ik heb het nog nooit gemaakt en geproefd.

Eerst maar eens uit proberen.

 
Hi Rupsje.

Het heeft even geduurd, maar ik ben bij de De Deelen geweest. Een heerlijk rauwmelks schapenkaasje, brandnetelkaas, en...... tadaa daar is ie! rauwe boter aangeschaft! Smaakt allemaal super. Echt een aanrader.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.527
Berichten
535.241
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan