Red de schapen!

Niet alle moslims zijn terroristen. Alle terroristen zijn wel moslims.

Niet alle vrouwen zijn aandachtshoeren. Alle aandachtshoeren zijn wel vrouwen.

Waar denk je dat die 🐘 voor staat?

1c44e1606fadd91cefb0de005f7e94f8--food-storage-autism (1).jpg

Mike

Rondje door de stad en over de markt leert mij dat de Nederlander zich weinig aantrekt van hoge prijzen, illuminati / Cabal - Deepstate dingetjes, USA nieuws en Corona. Men drinkt, eet en geniet van zon en vakantie. Doet zijn ding en gaat verder met zijn leven. Ik geef ze groot gelijk en moet zeggen dat ik er aan meedoe. Ik kwam wel een echtpaar tegen in een overdekt winkelcentrum, verdwaasd voor zich uit kijkend naar al die blije mensen met boodschappentassen. Op hun gezicht een wit masker en ze leken er niet heel blij mee te zijn. Verder een Engels sprekend gezin waarvan de kinderen gekleurde kapjes droegen, later kwam ik ze weer tegen en waren ze van het gezicht af. Ach ik laat het maar zo. Ik voel me niet beter dan een ander, elk zijn eigen leven met gewoontes, waarden en overtuigingen. Wie ben ik om daar iets van te vinden. Ik heb het al druk genoeg met genieten van mijn eigen leven. En dat lukt me ondanks de omstandigheden best goed. Positief punt zijn de omgekeerde vlaggen in de buurt van Oegstgeest en Ter Aar die ik zag. Men is ermee bezig, snapt dat het systeem niet klopt maar wil ook verder met het leven. Dus het zijn zeker niet alleen schapen die ik zie, er is ook veel positiviteit en verbondenheid onder de mens. Het hangt ervan af wat je wilt zien.

Ik moet zeggen dat ik Ratelband wel.kan volgen. Ik zal 2 voorbeelden geven uit mijn eigen Nijmegen:

Toen de lockdowns nog een feit waren in de decembermaand van 2021 en de horeca dicht was en er uitsluitend een afhaalmogelijkheid was, zette Holt (Houtstraat) een grote vuurkorf met kerstdecoratie voor de zaak neer waaraan de klanten zich konden warmen en ze verkochten koffie en andere warme dranken en gerechten. Gevolg: elke dag rijen klanten die daar hun geld kwamen brengen. Andere horecazaken hadden het nakijken, die deden niets extra's. Zo simpel kan het zijn, geen crisis maar kansen. Dat is het ware ondernemersschap.

Tegenover hen kwam een horecazaak niet verder dan een bordje met: We missen jullie. Nu ze weer open zijn is het daar natuurlijk ook weer druk en wappert daar keurig de LGBTQ-vlag. Verderop in de Houtstraat zit de Wunderbar. Toen op maandag 1 juni 2020 de eerste lockdown voorbij was en de horeca weer open mocht, zag ik tot mijn verbazing dat zij dicht waren die eerste dag. Drie keer raden waarom? OMDAT ZE 'S MAANDAGS GESLOTEN ZIJN! Dus je hebt bijna 3 maanden geen inkomsten gehad en je mag weer open, maar je laat de eerste dag voorbij gaan omdat je die dag normaal niet open bent?! Wat voor ondernemer ben je dan?! Nu ze weer open zijn wappert ook daar trots de LGBTQ-vlag.

Ik denk dat Ratelband doelt op dit soort 'ondernemers', hij heeft dus gelijk.

Mike

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik Ratelband wel.kan volgen. Ik zal 2 voorbeelden geven uit mijn eigen Nijmegen:

Toen de lockdowns nog een feit waren in de decembermaand van 2021 en de horeca dicht was en er uitsluitend een afhaalmogelijkheid was, zette Holt (Houtstraat) een grote vuurkorf met kerstdecoratie voor de zaak neer waaraan de klanten zich konden warmen en ze verkochten koffie en andere warme dranken en gerechten. Gevolg: elke dag rijen klanten die daar hun geld kwamen brengen. Andere horecazaken hadden het nakijken, die deden niets extra's. Zo simpel kan het zijn, geen crisis maar kansen. Dat is het ware ondernemersschap.

Tegenover hen kwam een horecazaak niet verder dan een bordje met: We missen jullie. Nu ze weer open zijn is het daar natuurlijk ook weer druk en wappert daar keurig de LGBTQ-vlag. Verderop in de Houtstraat zit de Wunderbar. Toen op maandag 1 juni 2020 de eerste lockdown voorbij was en de horeca weer open mocht, zag ik tot mijn verbazing dat zij dicht waren die eerste dag. Drie keer raden waarom? OMDAT ZE 'S MAANDAGS GESLOTEN ZIJN! Dus je hebt bijna 3 maanden geen inkomsten gehad en je mag weer open, maar je laat de eerste dag voorbij gaan omdat je die dag normaal niet open bent?! Wat voor ondernemer ben je dan?! Nu ze weer open zijn wappert ook daar trots de LGBTQ-vlag.

Ik denk dat Ratelband doelt op.dit soort 'ondernemers', hij heeft dus gelijk.

Mike
Ja ondertussen is Rateltje lekker aan het ondernemen met een insectenkweekfabriek in Azië. Opportunist.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan