Red de schapen!

N.a.v. de demo vandaag waarbij pownews was ben ik na jaren weer eens op hun site geweest en zag ik deze;

Ik had eigenlijk geen idee dat de normies al zo kritisch/ vaccin moe waren. Dat viel me echt mee. Toch te lang in m’n eigen wereld gezeten. Positief signaal.

Heeft iemand voor mij een link naar het volledige interview met JP Sears? Hij zegt hier iets veel intelligenters dan de interviewer en dat smaakt naar meer!

Mike

Vandaag een rondje gelopen over de grootste Jaarmarkt van Nederland in Alphen aan den Rijn. De Alphenaar slentert door stegen, laaft zich aan de voor mij veel te plakkerige zon en eet/drinkt op een terras, zonder zich te herinneren wat een QR code ook weer was. Men geniet en geeft geld uit en doet alsof de neus bloedt, terwijl de energierekeningen zich opstapelen. De algehele gezondheid van het publiek vind ik niet heel hoog qua uitstraling en energie, op wat uitzonderingen na natuurlijk. Verder heeft Vetje zich vermaakt en dat mag ook wel. Hebben jullie het ook zo snel te warm door dat vet dat we eten? Man man ik heb zweetvlekken in m’n oksels.

Toen ik mijn vetlaagje (oh wacht geldbuidel ... voor de show opgevuld met piepschuim .. want leeg) buiten wilde brengen kwam er een stortbui naar beneden. Heb met de energierekeningen het gat in mijn paraplu gedicht. Iemand zei het al.. ga het ook proberen .. steeds beetje online verlagen het maandbedrag. Bijna aan de beurt met verlopen langdurig contract.

Toen ik mijn vetlaagje (oh wacht geldbuidel ... voor de show opgevuld met piepschuim .. want leeg) buiten wilde brengen kwam er een stortbui naar beneden. Heb met de energierekeningen het gat in mijn paraplu gedicht. Iemand zei het al.. ga het ook proberen .. steeds beetje online verlagen het maandbedrag. Bijna aan de beurt met verlopen langdurig contract.
Maar in Hongarije vallen de energieprijzen toch heel erg mee?

Als ik de E.on pagina bekijken (... en begrijp)... oude prijs x3, maar met een drempel van ongeveer 1100 kWh met plafond (oude priijs ongeveer omgerekend 11 pleurocent.. daarboven ongeveer 31 cent/kWh. Ik weet het snel genoeg.. moet de meterstanden inleveren ...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan