resultaten met H202

Zojuist nog weer geweest, met hetzelfde resultaat. Ik kom vanuit een vreselijke start, met kettingrokende ouders en geen best voedingspatroon. Daarnaast heb ik, eenmaal uit huis, zelf ook veel in de sigarettenrook gezeten en veel alcohol gedronken, met opnieuw een niet al te best voedingspatroon. Bedenk ook dat ik 19 jaar vegi ben geweest.

Mike

He Mike,

Ik heb je net per mail een e-book gezonden: goede voeding - de basisregels, geschreven door ene Mike Donkers.

Misschien heb je er iets aan om dit 'probleempje' op te lossen. 8) :lol: :twisted: :mrgreen:

Lia

Vanochten werd ik opnieuw wakker met pijn rechts in mijn keel. Opnieuw ergens tussen de 15 en 19 druppels H2O2 35% gedronken met appelazijn. Ik denk dat ik toch te optimistisch was deze keer, want dit gaa niet binnen 1-2 dagen weg. Maar het zal me lukken!

Mike

hoi Mike, zolang je nog zoveel intermittant fast is het misschien doenlijk met die h2o2 omdat je er niet rondom kan eten, maar probeer anders ook eens de megadoses vitamine c.

Het helpt mij zeker wel.

Vit. C mag alleen niet met H2o2 toch? Dat is wat ik heb gelezen. Daarom gebruik ik de h2o2 niet, want ik doe vit.c poeder in mijn smoothie.

Quote:
Welk grof geschut ga je nu inzetten Mike?

De afgelopen twee dagen drink ik een halve liter water met ergens tussen de 15 en de 20 druppels H2O2 35%. Daarnaast slaap ik in ozon en met de zapper tegen de bewuste pijnplek aan gedrukt. Sinds vandaag merk ik dat de pijn aan het afnemen is, dus ik ben de oorlog aan het winnen!

Mike

Sterkte ermee Mike. Keelpijn is heel vervelend. Blijf je wel werken of ga je het uitzieken?

Gisteren nog eens gezocht op verkoudheid en keelpijn, kan een virus (bestaan niet) of een bacterie zijn.

Mijn kleinkind heeft nl hoofdpijn, nekpijn en keelpijn. Ze eten niet gezond (zal ik maar niet toelichten).

Ik wil haar voortaan een paar druppels H202 laten drinken. Maar vraag me af hoe dat gaat met ontgiften. Kan dat dan ook met een paar druppels en langzaam?. Ze mag het niet proeven, of bijna niet. Dan neemt ze het niet. Gelukkig lust ze yoghurt, ik kan ook iedere dag vit C. erin doen. Dan maken we met die 2 dingen vast langzaam een begin met gezondheid.

Eigenlijk zoek ik nog iets te drinken wat mee naar school kan voor in de pauze. In de winkel weinig te vinden, allemaal met suiker. Appeldiksap?

Zag zojuist het recept van chocolade-muffins, vind ze vast wel lekker. Vooral als ze ook nog mag meehelpen om ze te maken.

Mike,

Ook al aan gedacht om 3% in je oren te druppelen? Zou ook weleens goed kunnen werken. Of een drupje door je netipot?

Vandaag de grote schoonmaak! Het slapen in ozon, gecombineerd met het drinken van grote hoeveelheden 35% H2O2 zorgt er vanaf het moment dat ik wakker ben voor dat ik pakken vol met zakdoeken volsnuit. De pijnlijke plek rechts in mijn keel is slechts een schim van wat hij enkele dagen nog was. Ik verwacht eerlijk gezegd vandaag deze kolonie definitief de 'nekslag' (bedoelde woordspeling) te hebben toegebracht!

(een snotterende) Mike

@Liesje,

Ik dacht altijd mijn zoontje (4) gezond drinken te geven door bio appeldiksap (heel weinig met veel water aangelengd) te geven maar van wat ik o.a. hier geleerd heb ik is dat vanwege de suiker ook slecht. Waar ik mijn zoontje nu aan probeer te laten wennen om nog wat anders dan water, thee en melk te drinken is bio cranberrysap van terschellinger. En dan de versie die nog een beetje gezoet is met appelsap. Het is zuur dus hij drinkt het niet altijd maar is ook een kwestie van wennen.

Mijn keelinfectie verklaar ik vandaag officieel weggefikt. Ik heb voor de zekerheid nog een halve liter met een druppel of 15 H2O2 35% gedronken, maar dat is meer 'nabranden' dan iets anders. Deze was wel heftiger dan voorgaande!

Mike

Morgenochtend sollicitatiegesprek en vanavond komt voor t eerst in tijden een keelontsteking opzetten! Moet wel kunne praten morgen.... Dus de remedie van Mike. Net een glas h202 met appelazijn gedronken. Vorige week was ik begonnen met 10 druppels per dag. Er nu 15 in gegooid. Hopelijk genoeg om de boel op te blazen en morgen pijnvrij te kunne praten!

Succes morgen Alexandra

Jullie zijn wel allemaal bikkels hoor. Ik vind 1 druppel 35% al niet om te hachelen.

De boel is zo opgezet, ik proefde alleen t zoete van de appelazijn. En geloof me, dat proef ik anders nooit! Maar Mike zei al, doe dit niet zomaar! Ik ben ook niet van de voorzichtige en heb een doel. Morgenochtend durf ik het denk ik niet in te nemen, toch lastig als je moet autorijden naar een onbekende plek en grote kans op een "onverwacht" wc-bezoek....

Dank jullie wel! Voor het succes wensen!

Wat is per ies de h 202...waar werkt het voor...en is er ee voedingsmiddel wat het zelfde doet in je lichaam?

Wat is per ies de h 202...waar werkt het voor...en is er ee voedingsmiddel wat het zelfde doet in je lichaam?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan