Ik heb vergelijkbare resultaten als die ik hier lees. Sinds een paar maanden valt het me op dat mijn gezichtshuid zo glanst. Niet glimmen omdat hij vet is, nee, een hele mooie zijde-glans. En geen acne meer, ondanks het feit dat ik al een poos ben gestopt met de Benzoyl Peroxide. Ik had voor ik met WAPF begon (twee jaar geleden) meer acne met BP dan nu zonder
Ik ben vier à vijf kilo aangekomen en weeg nu 69. En ik vind het prima!! Je ziet m'n ribben niet meer, maar ik heb nog steeds m'n taille, het extra vet zit mooi verdeeld over m'n lichaam. Als je vroeger gevraagd zou hebben hoe ik zou denken dat ik er met vijf kilo extra uit zou zien zou ik hebben gedacht dat alles op mijn buik, billen en bovenbenen zou zijn gaan zitten, maar zoals ik al zeg is het gelijkmatig verdeeld, er zitten nergens vetrollen en ik pas nog in m'n maat 38. En wel een stukje vrouwelijker
Maar het meest blij en jullie dankbaar ben ik wel dat ik nu, na ruim dertig jaar, echt van mijn anorexia ben genezen. Ik sta nog maar zelden op de weegschaal, tel al twee jaar geen calorieën meer en eet zoveel (gezond en verzadigd) vet als ik op kan
. En ik ben blij met de extra kilo's, was het vroeger van hoe dunner hoe beter, nu griezel ik van erg dunne vrouwen en heb medelijden met ze. Ik zit goed in mijn (dikkere) vel en mijn humeur is inderdaad beter dan vroeger.
Dus ik wil Mike en dit forum graag bedanken voor alle kennis, adviezen en goede raad, jullie hebben meer bij me bereikt dan ikzelf en anderen in de afgelopen dertig jaar :wink: