Rode tranerige ogen, schildklier?

Hey Gerrit! Da's een tijdje geleden of niet? Ik wil juist graag alles 'gewoon' in Nederland kopen.... Vind dat vaak zo onhandig vanuit het buitenland. Maar ik was nog vergeten te vertellen dat ik met de Biokult begonnen was... Zal dit ook ontgiftiging kunnen zijn???

hey Gerrit!

Die nutritional Yeast... doe je deze over je eten? smaakt deze ergens naar? de edelgist die ik nog heb staan smaakt een beetje naar kaas en is opzich niet vies.

Zouden vermoeide, niet stralende, doffe, tranende, rode ogen ook iets met een verstopte lever te maken kunnen hebben of vraag ik nu naar de bekende weg? :oops:

Ikke: ik hoor van sommige mensen dat ze naar kaas vinden smaken. Ik vond die nutritional yeast flakes vooral een penetrante, hele vieze smaak hebben, waarvan ik ging kokhalzen. Mijn pot is dan ook vrij snel in de container beland. Maar nogmaals, sommige mensen vinden het gewoon naar kaas smaken en vinden het erg lekker.

Angela: de schildklier staat hoe dan ook in verbinding met de schildklier: inactief hormoon wordt in de lever omgezet in actief hormoon en met een verstopte lever gaat dat ongetwijfeld niet zo lekker.

Als er dan geen directe verbinding tussen die rode ogen en de lever zou zien, is er wel een indirecte verbinding, aannemende dat die rode ogen afkomstig zijn van de schildklier.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan