Roemenie

Romanian presidential candidate Calin Georgescu, a Trump-like "Romania-first" figure who won the first round of his election, saw the win rejected by the country's high court over claims of "Russian" interference.

Georgescu joined "Finnerty" to speak out about the claims made about his path to victory and the process by which it was canceled, and his stance on the Russia-Ukraine war as a prospective leader who would share a border with Ukraine. @RobFinnertyUSA

Mike

David Sorensen:

We werken nauw samen met de presidentskandidaat voor Roemenië, Calin Georgescu. Wat een integere, mooie man is dat. Vorige week belde hij me en zei dat ik als een broer ben voor hem. Wat bijzonder. Hij vroeg of ik nog eens kon proberen de hulp in te schakelen van president Trump, om de buitensporige corruptie in zijn land aan te pakken.

Zoals je weet won Calin de eerste ronde van de verkiezingen, waarna Ursula von der Leyen van de EU de Roemeense overheid dwong om de verkiezingen te annuleren. Pure corruptie! Ze willen Calin niet als president, omdat hij Roemenië zou bevrijden van hun misdadige invloed. Ook wil hij de oorlog vermijden die NATO wil ontketenen tegen Rusland.

Roemenië is een belangrijk platform voor de cabal, waar veel kinderhandel, organenhandel en andere duistere praktijken georganiseerd worden.

Nadat Calin me gebeld had, maakte ik een video waarin ik president Trump dringend vraag om hulp te bieden aan Roemenië. Deze video werd hem persoonlijk bezorgd door zijn zoon Don Jr. Ik vroeg hem om te helpen de corruptie van Roemenië te stoppen, zodat het recht, de grondwet en democratie konden hersteld worden.

Enkele dagen later horen we opeens dat de huidige Roemeense president, die een crimineel is en een popje van de deep state, zijn ontslag heeft ingediend.

Dat had ik niet durven hopen! Het laat zien dat er daadwerkelijk naar mijn video bericht geluisterd werd, de hulpkreet werd ter harte genomen, en er is actie genomen.

Nu moet de tweede ronde van de verkiezingen ingesteld worden, zodat Calin president kan worden.

Willen jullie allemaal meebidden dat dit gebeurt? Het is mijn diepe wens dat de bevrijding van Roemenië het begin zal zijn van de bevrijding van Europa.

In de videoboodschap aan President Trump zei ik: Make Europe Great Again! MEGA! Die term had ik zelf nog niet ergens anders gehoord. Alleen MAGA. De volgende dag, nadat mijn video aan Donald Trump jr bezorgd werd (die nauw in contact staat met Elon Musk) postte Elon opeens op X: Make Europe Great Again!

Ze luisteren echt!

Dit is werkelijk indrukwekkend.

Ik bid dat God een ongelooflijk groot wonder doet voor heel Europa.

Wie bid mee?

OPEN BRIEF AAN PRESIDENT TRUMP

26 februari 2025,

Geachte heer president,

Een uur geleden werd Calin Georgescu gearresteerd, op weg om zijn nieuwe kandidatuur voor het presidentschap van Roemenië in te dienen. Dit gebeurde drie uur nadat 47 families om 6 uur 's ochtends op gewelddadige wijze werden overvallen, omdat ze Calin steunen.

Wij vragen u om alstublieft met kracht in te grijpen. Roemenië kan niet blijven onder de wrede tirannie van deze wetteloze criminelen. Ze schaffen elke rechtsregel af, voeren oorlog tegen de grondwet, doen valse uitspraken en vernietigen de democratie, terwijl ze talloze misdaden tegen de menselijkheid begaan. Hun afschuwelijke daden zijn voor de hele wereld zichtbaar.

De afgelopen decennia heeft de duistere Deep State op een kwaadaardige manier ingegrepen om de naties van de wereld te corrumperen en de mensen te onderwerpen. Het is tijd dat gerechtigheid op een goede manier ingrijpt, om deze landen eens en voor altijd te bevrijden.

Europa heeft u hard nodig, president Trump. Calin heeft u dringend nodig.

Doe alstublieft wat nodig is om een permanent einde te maken aan deze wreedheden. Deze criminelen mogen niet wegkomen met hun misdaden. Genoeg is genoeg.

Wij rekenen op u!

Bedankt,

David Sørensen
StopWorldControl.com

OPEN BRIEF AAN PRESIDENT TRUMP

26 februari 2025,

Geachte heer president,

Een uur geleden werd Calin Georgescu gearresteerd, op weg om zijn nieuwe kandidatuur voor het presidentschap van Roemenië in te dienen. Dit gebeurde drie uur nadat 47 families om 6 uur 's ochtends op gewelddadige wijze werden overvallen, omdat ze Calin steunen.

Wij vragen u om alstublieft met kracht in te grijpen. Roemenië kan niet blijven onder de wrede tirannie van deze wetteloze criminelen. Ze schaffen elke rechtsregel af, voeren oorlog tegen de grondwet, doen valse uitspraken en vernietigen de democratie, terwijl ze talloze misdaden tegen de menselijkheid begaan. Hun afschuwelijke daden zijn voor de hele wereld zichtbaar.

De afgelopen decennia heeft de duistere Deep State op een kwaadaardige manier ingegrepen om de naties van de wereld te corrumperen en de mensen te onderwerpen. Het is tijd dat gerechtigheid op een goede manier ingrijpt, om deze landen eens en voor altijd te bevrijden.

Europa heeft u hard nodig, president Trump. Calin heeft u dringend nodig.

Doe alstublieft wat nodig is om een permanent einde te maken aan deze wreedheden. Deze criminelen mogen niet wegkomen met hun misdaden. Genoeg is genoeg.

Wij rekenen op u!

Bedankt,

David Sørensen
StopWorldControl.com

Summonded for questioning staat er, dat is volgens mij niet hetzelfde als gearresteerd

🇷🇴 Romanian authorities raided the homes of 47 Georgescu supporters this morning for what they claim to be "establishing an organization with a fascist, racist, or xenophobic character"

In reality these are just the typical intimidation tactics of the regime in Romania

❗️Călin Georgescu published a statement:

"The communist-Bolshevik system continues its heinous abuses! Today, at 6 in the morning, they raided dozens of locations again, storming into families' homes and waking children from their sleep. They are desperately trying to fabricate evidence to justify the theft of the elections and to do whatever it takes to block my new presidential candidacy. They have been searching for three months without success.

I, on behalf of my voters and those who, despite having different political options, want a democratic and free Romania, am fighting against this securist system that seeks to enslave us. We are living under communism—there is nothing free or legal about what is happening. I will not give up!"

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan