Fries Foar Frijhiid Well-known member 29 okt 2024 #2.727 Als ik mijn oog over de zaak-Litvinenko laat gaan, vermoed ik moord door MI6 in Spaanse opdracht. Spaanse politici en zakenlui opgepakt om witwassen voor Russische criminelen Een groot aantal corrupte overheidsdienaren, zakenmensen en computerhackers zou bij de criminelen 'in dienst' zijn. nos.nl 'Vergiftigde Russische spion Litvinenko was triple agent' Alexander Litvinenko, de Russische spion die in 2006 op gruwelijke wijze vergiftigd werd in Londen, was niet enkel een 'double agent', maar zelfs een 'triple agent'. www.ad.nl
Als ik mijn oog over de zaak-Litvinenko laat gaan, vermoed ik moord door MI6 in Spaanse opdracht. Spaanse politici en zakenlui opgepakt om witwassen voor Russische criminelen Een groot aantal corrupte overheidsdienaren, zakenmensen en computerhackers zou bij de criminelen 'in dienst' zijn. nos.nl 'Vergiftigde Russische spion Litvinenko was triple agent' Alexander Litvinenko, de Russische spion die in 2006 op gruwelijke wijze vergiftigd werd in Londen, was niet enkel een 'double agent', maar zelfs een 'triple agent'. www.ad.nl
fatsnotbad Administrator Forumleiding 3 nov 2024 #2.732 #BREAKING: Russian media reported the death of one of the American special forces in Bryansk, Russia In October 2023, he was among the terrorists who were sent to Gaza by Joe Biden where he ended up taking part in the ongoing GENOCIDE! However eventually, he was liquidated in by Russian forces in Ukraine… Mike
#BREAKING: Russian media reported the death of one of the American special forces in Bryansk, Russia In October 2023, he was among the terrorists who were sent to Gaza by Joe Biden where he ended up taking part in the ongoing GENOCIDE! However eventually, he was liquidated in by Russian forces in Ukraine… Mike