Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over de Oreshnik hypersonic missile, vertaling:
“Het Russische Oreshnik hypersonische raketsysteem is een verwoestend, onstuitbaar chirurgisch aanvalswapen dat in feite metalen bliksemschichten uit de lucht laat vallen, net als de hamer van Thor of de kometen van God.
Niemand heeft er enige verdediging tegen en het bereik van deze wapens, eenmaal gemonteerd op intercontinentale boosters, is wereldwijd. Het Westen moet nu ofwel terugtrekken of overstappen op kernenergie.”
Tot nu toe begrijpt bijna niemand in het westen het Oreshnik-wapensysteem dat Rusland zojuist heeft gedemonstreerd volledig. Hulde aan Ted Postol, Scott Ritter en Brian Berletic, de enige 3 mensen die ik tot nu toe heb gevonden die dit volledig begrijpen.
Ik heb de kinetische energie van de submunitie berekend (met behulp van schattingen voor de massa) en ik heb me verdiept in wat er tot nu toe algemeen bekend is over deze wapens.
Mijn conclusie? De NAVO is klaar. Het Westen heeft geen idee wat hen net heeft getroffen. Het Russische Oreshnik-wapensysteem is schaakmat voor de NAVO en de VS.
Alle Amerikaanse vliegdekschepen kunnen binnen enkele minuten worden vernietigd. Alle Amerikaanse militaire bases, alle ondergrondse bunkers, alle ICBM-lanceerplatforms, marinescheepswerven, etc. kunnen worden vernietigd met NIET-NUCLEAIRE kinetische energie via de Oreshnik.
Er zijn geen actieve verdragen (voor zover ik weet) die dit wapensysteem verbieden. Het vernietigt ook geen omliggende infrastructuur of grote groepen burgers.
Het is een verwoestend, onstuitbaar chirurgisch wapen dat metalen bliksemschichten uit de lucht laat vallen, net als de hamer van Thor of de kometen van God.
Niemand kan zich ertegen verdedigen en het bereik van deze wapens, gemonteerd op intercontinentale raketten, is wereldwijd.
Het westen moet nu ofwel terugtrekken of kernenergie gebruiken. Ze zullen waarschijnlijk uit wanhoop voor kernenergie kiezen, wees gewaarschuwd.
Rusland heeft zojuist de oorlogsvoering gewijzigd en wereldwijde dominantie verworven.
NIEMAND in de westerse pers heeft er ook maar enig idee van. Ze zijn te dom, te woke of te arrogant om te beseffen wat er net is gebeurd.
Dit is alsof je schaakt met Poetin en denkt dat je competitief bent, maar dan schiet Poetins koningin plotseling met een vlammenwerper over het schaakbord en verbrandt al je stukken.
Je dacht dat je 'schaken' speelde, maar Poetin speelde een ander spel: 'vlammenwerper'.
Het is zo'n grote deal.