Was al vertaald door
@Godsgeschenk samen met DeepL in een ander topic, maar voor wie het heeft gemist nog een keer de vertaling:
Poetin verklaart het einde van de NWO
Ik heb net de volledige transcripties gelezen van Poetin's toespraak op het St. Petersburg Internationaal Economisch Forum (SPIEF) vrijdag, 06/17/22. Gewoon WOW. Het is extreem eye-openend om zijn boodschap te lezen. Verrassend genoeg moet ik het met hem eens zijn over alles wat hij zei. Hij klinkt een beetje als Trump om eerlijk te zijn.
Ik raad je ten zeerste aan om het hele verhaal te lezen, maar laten we een paar passages bespreken die me opvielen:
- "het tijdperk van de unipolaire wereldorde is voorbij, ik wil hiermee beginnen, er is geen ontsnappen aan, het is voorbij ondanks alle pogingen om het te behouden, het te behouden voor welk medium dan ook."
Het klinkt een beetje alsof hij zegt "niets kan stoppen wat er komt". Poetin is onvermurwbaar geweest dat hij de neo-nazi's en de NWO uitschakelt. Hij beweert dat het allemaal theater is op dit moment. Tot hun onvermijdelijke nederlaag.
"De Verenigde Staten, die de overwinning in de Koude Oorlog hebben verklaard, hebben zichzelf uitgeroepen tot de boodschappers van de Heer op aarde, die geen verplichtingen hebben, maar alleen belangen, en deze belangen zijn heilig verklaard."
"Zij (Verenigde Staten) zijn gevangenen van hun eigen waanideeën over landen buiten het zogenaamde "gouden miljard": ze beschouwen al het andere als de periferie, hun achtertuin, ze behandelen ze nog steeds als kolonies, en de mensen die er wonen beschouwen hen als tweederangs mensen . omdat zij als uitzonderlijk worden beschouwd. Als zij uitzonderlijk zijn, is ieder ander tweederangs."
"Daarom, een onbedwingbare drang om te straffen, financieel te verpletteren degenen die zich onderscheiden van de algemene gelederen, willen zij niet blindelings gehoorzamen. Bovendien leggen zij onbeschaamd en schaamteloos hun eigen ethiek, opvattingen over cultuur en ideeën over de geschiedenis op en trekken soms de soevereiniteit en integriteit van staten in twijfel, waardoor zij een bedreiging voor hun bestaan vormen. Het volstaat te herinneren aan het lot van Joegoslavië en Syrië, Libië en Irak".
Hier zien we Poetin een aantal harde, maar accurate dingen zeggen over de Verenigde Staten en hoe zij zich sinds het einde van de Koude Oorlog op het wereldtoneel hebben gedragen. Poetin heeft gelijk. Actoren binnen de regering van de VS duwden illegale en gevaarlijke biologische activiteiten direct naar de grens van Rusland, lieten landen achter in een absolute staat van vernietiging, voerden bloedige en zinloze oorlogen, en streefden alleen naar het vervullen van de eigen belangen van een wereldwijde orde. Dat klinkt voor mij als Trump die het over de Deep State heeft.
Poetin spreekt vervolgens meer rechtstreeks over Rusland en hun economische plan om de leegte op te vullen die is ontstaan door de ontbindende "unipolaire wereldorde".
Het lijkt mij dat hij en Trump dezelfde mondiale belangen hebben. Het lijkt mij dat Poetin niet de genocidale maniak is die het Westerse mediacomplex van hem afschildert. Het lijkt mij dat de VS de afgelopen 30 jaar het "evil empire" zijn geweest, en dat de rest van de wereld terecht ziek is van onze shit.
Je kunt beweren dat Poetin Russische propaganda verspreidt, maar vraag jezelf af... waar is de leugen? Heeft hij iets gezegd dat niet waar was? Als hij al iets zei, dan was het een slag in de lucht. Ik zou nog veel erger gezegd hebben.
Maar voor zover ik het begrijp, lijkt Poetin een bondgenoot te zijn van het Volk van de Aarde. Net als Trump. Trump en Poetin lijken het eens te zijn als het gaat om globalisme. Poetin en Xi zijn ook bondgenoten, en zijn het eens met de bevindingen van de Russische MIL over Amerikaanse biolabs in Oekraïne. Xi en Trump hebben ook een nogal eigenaardige en vriendschappelijke relatie.
We zijn niet zo ver af van een coalitie van de 3 wereldgrootmachten om het op te nemen tegen de wereldwijde Deep State. En dat is wat er nodig is om genoeg wereldwijde steun te vergaren om de Deep State spelers te vervolgen en de wereld echt wakker te schudden voor de misdaden tegen de menselijkheid.
Het is een kleine kans, maar het is misschien de enige kans die we hebben.
-Clandestine