Hypothyroidism and Candida | Why Candida Diets Kill Your Thyroid
Discover how hypothyroidism and Candida go hand in hand and how today's Candida diets kill your thyroid and make your Candida worse...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het boek "Genezen met Jodium" van dr. Mark Sircus zonet uitgelezen. Echt een aanrader! Deze arts is bevriend met dr. David Brownstein. Zijn werk heeft dr. Sircus geïnspireerd om zelf ook een boek te gaan schrijven over dit onderwerp. In het boek lees je dat jodium en selenium erg belangrijk zijn voor de schildklier. Voor de 2e WO werd jodium veelvuldig ingezet door huisartsen. Na de 2e WO is jodium voor inwendig gebruik helaas in de vergetelheid geraakt doordat antibiotica op nr. 1 kwam te staan...Forumoverzicht
Schildklierforum - met allerlei nieuws, informatie, feiten en weetjes over de schildklierwww.schildklier-forum.nl
Ik ga me eens goed verdiepen in de schildklier en duizeligheid.
Ik vermoed toch dat ik het daar moet zoeken.
Iedere ochtend 30mg thyreoide is waarschijnlijk te weinig.
Ik ondersteun wel met andere middelen. B12 complex, Gaba, Pediaperm, Enzymen. grasgevoerde schildklier, Pregnenolone.
Ochtend temp. 36,2 . Ik ben steeds koud, ook voeten en onderbenen.
Lastig met duur gas.
Wie weet heeft mct olie toegevoegde waarde. Zover ik weet kan dat ook de schildklier stimuleren net als jodium.Is er een DOKTER in de zaal?
Gisteren langdurig gezocht naar de AANVANG van een trage schildklier. Niet gevonden.
Misschien toch "voeding". Laat voeding uw medicijn zijn.
Ooit gelezen dat vrouwen die in verwachting zijn vaak een trage schildklier ontwikkelen. Misschien moet ik op dat onderwerp eens zoeken.
Ik heb een goede arts nodig. Waar vind ik die?
Zeer waarschijnlijk ga ik naar een internist. Gewoon om een goed onderzoek te krijgen. Het liefst iemand orthomoleculair met verstand van schildklier en "out of the box" denken.
Dageljks doe ik in bed temperaturen, (altijd laag) sta op en neem een tabletje T4/T3. (Was ooit 15 mg, is nu dagelijks 30 mg) Dan wat rug-oefeningen in bed en darmen spoelen.
Daarna pas eten.
Vanmorgen beGONnen met 30 mg T4/T3 om 10.00 en pas om 11.30 getemperatuurd. 36,1 (nog in bed). = laat maar ging ook laat slapen.
He, hoe kan dat?? Werkt het tabletje dan niet??
Schrik schrik en denken denken.
Even voor de duidelijkheid, in 2009 had ik geen last van een zgn trage schildklier maar werd wel door het ziekenhuis geconstateerd en sindsdien slik ik T4/T3. (15mg)
Na het darmspoelen was de temp. 36.7. = zeer redelijk.
temp 37. bereik ik zelden.
Mijn schildklierklachten zijn duidelijk verergerd sinds 2009 en ik ben niet echt verbaasd.
Ik heb altijd geweten dat een verstoorde stoelgang (zenuwschade) uiteindelijk voor meer klachten zou zorgen. Alleen wist ik toen niet wat voor klachten er zouden optreden.
De meeste diaree is weg maar een trage schildklier + duizeligheid is ervoor in de plaats gekomen.
Vraag is, hoe los ik het op?
Inmiddels om 14.30 weer een temp van 36.1
Dat los ik op met een flesje warmwater in mijn handen en tegen mijn buik houden.
Goeie!Wie weet heeft mct olie toegevoegde waarde. Zover ik weet kan dat ook de schildklier stimuleren net als jodium.
Bedankt voor de tip.Goeie!
Kan de stoelgang goed op gang brengen, op een nuchtere maag.
Ik ben van de week wezen onderhandelen met Plent.nl, omdat ze prijs van de MCT olie omhoog hadden gedaan, maar ja, hun leverancier verhoogde de prijs met bijna 50% voor de nieuwe bestelling.
Dus ze hebben de 3+1 bundel even drastisch in prijs verlaagd voor mij/ons: van 59 naar 37,50.
Ik weet niet wanneer ze de prijs weer terugzetten naar 59, dus doe er je voordeel mee.
Met 45 euro zit je aan gratis verzendkosten, dus met een potje levertraan er bij (code esther10 niet vergeten!) zit je aan de gratis verzendkosten.
MTC Olie
MCT Olie kopen ✔ Nu met korting ✔ Morgen in huis ✔ Gratis verzonden v.a. € 45,- ✔ Achteraf betalen ✔ Niet-goed-geld-terug ✔ Stapelkortingwww.plent.nl