Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik begin de dag altijd met een glas sole met een scheut appelazijn en af en toe een druppel jodium oplossing. Poeki, hoeveel glazen raad je mij aan op een dag, en moet ik mijn bijnieren ondersteunen in mijn gevecht tegen de hooikoorts?
Hier ervaren dat ontgifting d.m.v. chlorella en groene thee mijn hooikoortsklachten volledig deden verdwijnen. Veel kans dat een niet goed werkende dunne darm aan de oorsprong van al je hooikoortsklachten ligt.
Even gezocht naar een onderbouwend artikel, wellicht valt met bijgevoegde link heel wat op zijn plaats
Ben net begonnen met de Chlorella Vulgaris, dus hier kan ik momenteel nog weinig over zeggen. Ik heb het artikel (link) gelezen en dit is inderdaad een indrukwekkend artikel! Toch maar eens oa meer kefir drinken om de darmflora op peil te brengen......!