Je zegt bakken met energie te hebben gehad:
mei 31, 2018 om 10:47 am
celticmyst
Bijdrager
Gistermiddag heb ik de ashwaganda wel genomen. Toen gaf het me wel energie en focus. Apart.
Ik ben niet chronisch moe. Ik heb van januari tot en met ongeveer 2,5 week geleden bakken energie gehad.
Nu ben ik wel weer moe ik zie tegen de dingen op, heb geen zin om te eten, enz.
april 30, 2018 om 8:29 am
Maar ik hoef maar even terug te lezen en ik vind dut:
celticmyst
Bijdrager
ps ik vind het wel echt vaag. de natuurarts raadde mij de maca aan ter verhoging van het vrije testosteron. Maar maca onderdrukt de schildklier. Toen heb ik zelf gezegd, dan moet ik vast de ‘gegelatineerde versie’ hebben.
Het helpt niets.
Ook de DHEA Helpt dus niets.
Ik ben het in deze met Liesje eens dat het advies vd natuurarts magertjes was, en hoop nog wat antwoorden te krijgen op mijn eerdergestelde vraag over L-theanine en GABA. Wellicht dat dat mij dan weer ‘n stapje verder brengt. Want dat vermoeide gevoel is niet lekker. En op tijd naar bed vanavond.
april 17, 2018 om 10:30 am
celticmyst
Bijdrager
De adrenal (Nutricology) is op. Gelukkig heb ik weer een potje besteld en komt het morgen weer. Ik slik er wel dingen bij zoals de schildkliersupport. Alleen de Adrenal dat ging niet echt.
Maar nu hij dus op is (ik dacht ik kan wel zonder) merk ik hoe ongelooflijk moe ik ben! Kan mezelf amper ertoe zetten om iets te doen. Dat is niet fijn.
Nog even doorgaan dan maar met de adrenal.
april 16, 2018 om 9:26 am
celticmyst
Bijdrager
Ik merk, dat ik er weer echt heel moe aan het worden ben, maar ik ga ook erg laat naar bed.
Misschien dat ik daarin nog wat kan verbeteren…