Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
14 June 2020 08:00 UTC – The variations of the Resonance. The great variations that nobody can explain but that give us a clear sign that the planet is changing. The Earth is vibrating higher and higher, just like us!
Volgens mij moet je dan een cursus volgen bij Anton TeubenHoe kan ik erachter komen of mijn hersengolven al dan niet in de pas lopen met de SR?
Niet de 10 days of darkness van Qpost 88.Q had het over 10 days of darkness toch? Zou het kunnen dat Q de SR bedoelde?
Mooi is dit zeg. En je merkt aan iedereen dat er iets speelt. Iedereen heeft op zijn of haar niveau één waarheid die voor die persoon geldt. De mindset is aan t veranderen. Ik voel mijzelf bij vlagen super onrustig maar ben vooral aan t zijn. Overzie met een helicopter view dat waar mensen zijn en doorheen gaan. De rust is fijn en zie dat de vrije wil daar is en stuurt. Hoe moeilijk dat soms voor ons omstanders is. Acceptatie is ook een proces.Via Telegram (https://t.me/SchumannResonanceReport):
A subtle difference, but this pattern is new.
Note how your thoughts might be somewhat different now, and how you process things might be different now.
It's all very good, even though we are all at difference points and are reacting differently.
Bekijk bijlage 672
Hieraan zie ik Iig hoe snel je over dingen heen leestUit deze Q-post is de uitspraak "10 days of darkness" ontstaan. Q heeft het nooit zelf zo benoemd.
10 days.
Darnkess.
Let op de n voor de k.
Bekijk bijlage 670
Shantilove, zo ervaar ik het ook. Op dit moment een heerlijke innerlijke rust en probeer te blijven focussen op de helecopterview.Ik voel mijzelf bij vlagen super onrustig maar ben vooral aan t zijn. Overzie met een helicopter view dat waar mensen zijn en doorheen gaan. De rust is fijn en zie dat de vrije wil daar is en stuurt. Hoe moeilijk dat soms voor ons omstanders is. Acceptatie is ook een proces.
Fijn! Innerlijke rust is zo belangrijk en zoiets moois. Blijf aan t zijnShantilove, zo ervaar ik het ook. Op dit moment een heerlijke innerlijke rust en probeer te blijven focussen op de helecopterview.