G
Guest
Guest
Welje heb je? Die van now?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een vriendin van mij raadde mij ivm vermoeidheid en om te ontgiften deze aanNaar mijn idee is koper een zéér onderschat mineraal. Ik heb wel eens gehoord of gelezen dat in Amerika de bevolking grotendeels een tekort heeft aan koper. Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik al jaren een volger van Tony P. en hij besteed er ook niet voor niets heel veel aandacht aan. Koper is een enorme sterke ontgifter (denk hierbij ook aan chlorofyl als kopercomplex) en koper helpt ook om de hersenfunctie te beschermen. Koper is ook belangrijk voor een goede werking van de zenuwen (verbinding).
Als je veel artikelen in Nederland over koper mag geloven, dan komt een koper tekort hier nauwelijks voor of is zeldzaam te noemen.
Ja, zinc complex, 0,5 mg koper en 15 mg zinkEen vriendin van mij raadde mij ivm vermoeidheid en om te ontgiften deze aan
https://www.vitals.nl/producten/min...NMqAjzWJKYE6Dy8AK8foptamEHFodwQRy0jwid4p3YuCE
Ik vroeg mij af of meer mensen het supplement koper (of combi koper/zink) hier innemen.
Ik neem die alleen tijdelijk in, wanneer ik eens verkouden ben ofzo, dus maximaal een week.Een vriendin van mij raadde mij ivm vermoeidheid en om te ontgiften deze aan
https://www.vitals.nl/producten/min...NMqAjzWJKYE6Dy8AK8foptamEHFodwQRy0jwid4p3YuCE
Ik vroeg mij af of meer mensen het supplement koper (of combi koper/zink) hier innemen.
Ja haha, tijdens het antwoorden van liz1985 heb ik nog een keertje gecheckt of ik wel in het goede topic zat, dus goed dat je het nog even zegt Bianca!Om verwarring te voorkomen, deze topic gaat over selenium. Maar goed, over zink en koper dan maar, de best opneembare vorm van zink is methionine. Zit in lever samen met koper. Wellicht voor de opname van zink combineren met quicertine. De andere vormen van zink ken ik niet. Hoewel Rob Elens ook andere varianten aan raad.
Ok. Dat kan ik doen. Thanks. Dus de multi mineralen variant in plaats van de Multi Pro Gluco van Bonusan die ik nu neem. Neem ik aan.Ik neem die alleen tijdelijk in, wanneer ik eens verkouden ben ofzo, dus maximaal een week.
Tijdelijk, omdat alle mineralen samenhang met elkaar hebben.
Het suppleren van enkele mineralen leidt op de lange(re) termijn (weer) tot een disbalans bij andere mineralen. En bij een vriend zie ik dat hij inderdaad heel hard gaat ontgiften wanneer hij 1 mineraal in een hogere dosering inneemt, dat is geen pretje.
Mijn ongevraagde advies is: neem een multi mineralen variant, die heeft Vitals ook en daar zit ook zink en koper in. Eventueel gebruik je tijdelijk de zink & koper extra. Rustig ontgiften belast je systeem minder.
De multi mineralen variant is bijna overal uitverkocht, ik vond 'm hier voordelig én met gratis verzending. Goedkoper dan bij Vitals zelf, ze hebben ook de zink & koper, die is daar ook goedkoper:
Vitals Elementair zink & koper | koopjesdrogisterij.nl
Elementair zink & koper voor slechts € 12,23. koopjesdrogisterij.nl, al uw vertrouwde merken tegen een scherpe prijs snel en makkelijk bij u thuis bezorgd!www.koopjesdrogisterij.nl
ja, klopt, ik moest even zoeken naar juiste topic, volgende keer zoek ik beter, excuus.Om verwarring te voorkomen, deze topic gaat over selenium. Maar goed, over zink en koper dan maar, de best opneembare vorm van zink is methionine. Zit in lever samen met koper. Wellicht voor de opname van zink combineren met quicertine. De andere vormen van zink ken ik niet. Hoewel Rob Elens ook andere varianten aan raad.
ik heb zelf de super quercetine, daar zit d3 k2, C en zink in.... van datzelfde merk is (Natural Health) er ook een quercetine met alleen c en zink erin.Om verwarring te voorkomen, deze topic gaat over selenium. Maar goed, over zink en koper dan maar, de best opneembare vorm van zink is methionine. Zit in lever samen met koper. Wellicht voor de opname van zink combineren met quicertine. De andere vormen van zink ken ik niet. Hoewel Rob Elens ook andere varianten aan raad.
Ja dat bedoel ik ja.Ok. Dat kan ik doen. Thanks. Dus de multi mineralen variant in plaats van de Multi Pro Gluco van Bonusan die ik nu neem. Neem ik aan.
ja, klopt, ik moest even zoeken naar juiste topic, volgende keer zoek ik beter, excuus.