Simply Raw: reversing diabetes in 30 days

Een laag in vet veganistisch dieet werkt in het begin omdat de meeste mensen nog flink wat vet en vitaminen en mineralen reserves hebben maar op de lange termijn is dit voor 99 % van de mensen een zeer slecht dieet.

Het is inderdaad iets minder slecht dan een rauw veganistisch dieet.

mijn vader is geen veganist hoor, dat hoeft ook helemaal niet om diëten als dat van Barnard te laten werken. klinkt allemaal zo dogmatisch. de vet/koolhydraat/eiwit ratio's op het dieet zijn echter wel wat anders dan op dit foru,m haha. Mijn Pa is niet de enige die dit gelukt is hoor. Programma's als dat Barnard werken heel snel trouwens, binnen een paar weken van je diabetes 2 af. Voor degenen die diabetes 2 hebben, heb een 'open mind'! Het werkt. duizenden en duizenden gingen je voor...

Als je dan daarna maar wel volgens WAPF gaat eten. Mensen die van diabetes afraken gaan dan weer verder met eten zoals ze gewend waren en dan is het net een jojo effect, diabetes steekt de kop weer op.

En op zo'n programma als Barnard hou je het niet vol, komen er andere problemen.

Veel vetten - minder eiwitten - weinig koolhydraten: dat is de juiste voeding.

Lia

Quote:
Wat ik echter wel raar vind is dat die geur van junkfood restaurants (subway etc.) nog steeds zo lekker ruikt. Maarja, dat is makkelijk te weerstaan

Gaat ook vanzelf weg. Tegenwoordig loop ik langs dat soort tenten en ruik ik de ranzige vetten. Geloof me, dan is het heel makkelijk om te weerstaan!

Mike

Ik vind soms een frietje erg lekker ruiken maar kan er goed weerstand aan bieden, heb geen behoefte om het te kopen. Ook omdat ik weet dat het niet in het beste vet gefrituurd wordt. Een bakkerij vind ik ook altijd nog heerlijk ruiken maar ik eet geen brood meer.

Lia

Geur is ook maar een associatie die je hersenen maken. Of iets echt vies of lekker ruikt dat is denk ik aangeleerd.

Natuurlijk voedsel ruikt bijna nergens na. Als ik langs de bakker loop ruik ik dat er gebakken is maar ik doe er niks mee en kan er ook geen mening over hebben. Bij een luchtverfrisser zeg ik ook dat het lekker ruikt maar eigenlijk vind ik het ranzig. Eigenlijk moet je eerst je verstand uitschakelen om er achter te komen of je het echt lekker vind ruiken.

Ik zie het liever zo:

Simply WAP: reversing diabetes in 30 days and still enjoying your food 8)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.672
Nieuwste lid
Jurgman
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan